Снимка: Yohji Yamamoto
fallback

Слънчевите очила са един от аксесоарите, които не познават сезон. Факт е, че ги използваме значително по-често през пролетта и лятото, но също като слънцезащитните продукти, наложително е да предпазваме очите си целогодишно.

Тъй като този тип аксесоар са изключително значима част от колекциите на дизайнерите, всеки сезон марките обновяват и представят новите тенденции както във формите, така и в цветните палитри.

Японският дизайнер Йоджи Ямамото е известен в индустрията с иновативния си подход и често изключително нестандартни предложения.

Колекцията слънчеви очила за пролет-лято 2016 не е по-различна – предложенията са обединени от емблематичното ръчно изписано лого на модната къща.

Непрекъснатото, флуидно и криволичещо движение на молив върху хартия е основното вдъхновение, което е материализирано и в майсторската изработка на изделията.

По същия начин, проектирането на рамките е сякаш молив следва очертанията на формата, а кръглите стъкла са допълнително имплементирани в центъра.

Цялата линия е едно своеобразно изследване на кръглите форми и комбинацията им с класически такива. Разбира се, за постигането на този нестандартен ефект е използван метод на деконструкция.

Всеки един чифт слънчеви очила е ръчно изработен и включват метални завършеци. Можете да разгледате слънчевите очила на Yohji Yamamoto за пролет-лято 2016 в галерията на Tialoto.bg
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

6

Анонимен

преди 8 години

До тая дето се опитва да ме блоква.Мило пиленце, но така заблудено, чети си корана тогава. Не с очила, ами със забрадки ще ходиш на където си се запътила..

5

Анонимен

преди 8 години

Ами много грозна е тази тенденция .Но като аксесоар на бустанските плашила -стават. И 5 лв.не да давам -не са нито красиви, нито стилни.

4

Анонимен

преди 8 години

До АнализХората са тъпo стадо, да не говорим за самките, не се бой, ще се купуват като топъл хляб, колкото по-скъпо толкова повече!

fallback