Работник, поправящ самолет с тиксо уплаши и пасажери, и социалните мрежи. На снимка, качена в Twitter, се вижда как служител на "еasyJet" подлепва машината, пише "Индипендънт".
На снимката ясно се вижда как служител, с флуоресцентна жилетка, лепи части на турбината със сиво тиксо.
"Бъдете сигурни, че е използвано тиксо, за да се свърши козметична работа по машината", пишат от авиокомпанията.
Говорител на "еasyJet" добавя, че "ремонтът“ по никакъв начин не застрашава безопасността на въздухоплавателното средство.
По-късно стана ясно, че използваното тиксо всъщност е специална алуминиева лента, издържлива на високо налягане. Материалът редовно се използвал за ремонти на малки самолети и състезателни автомобили, докато се намери по-трайно решение за ремонта на машините.
Лентата е устойчива на вода, може да се използва и за възстановяването на щети по кораби по време на морски битки.
"Инженерът е извършвал рутинна процедура за поддръжка, използвайки Speed tape в съответствие с препоръките на производителя. Тази рутинна процедура за поддръжка се прилага в съответствие с мерките за сигурност", гласи официалното становище на авиокомпанията.
"Безопасността и благосъстоянието на нашите пътници и екипаж са най-важният приоритет на еаsyJet", допълват още от там
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
44
Ваньо
преди 8 годиниЛеко го е побългарил :)
43
Анонимен
преди 8 годиниna dobar pat -kam onia sviat .....
42
Помогни на журналист
преди 8 годиниЧетох Покришкин (руски ас от ВСВ).Самолети кацат на решето, с пробойни, едва позволяващи самолета да има аеродинамични показатели.Лепене, кърпене) и после пак в боя.Това, което виждате е високотехнологична ролка за невисоко налягане(обикновена ролка "тиксо" държи автомобил-виж "Разбивачи на митове").Опасно е не това, а когато самолет се вре в учения на НАТО. Апропо това не е част от турбината."Учил, недоучил". Превел...Мария обаждай се за съвет-без ангажимент!