Снимка: YouTube

19-годишната Яна от руския град Перм нагази в рекламния бизнес. Тя обаче ще рекламира по необичаен начин, след като си направи татуировка с лого на компания на много интересно място.

За 5 000 рубли месечно момичето е жива реклама на сайт на компютърна игра.

Съгласно условията по договора тя трябва всеки ден да е облечена с къси панталонки, за да не скрива татуировката от погледа на потенциалните клиенти.

Яна решила да направи необичайния експеримент заради парите. Момичето работи като сервитьорка и допълнителната сума от рекламиращото й дупе ще е солидна добавка към месечните й доходи.

 

Приятелят на Яна се е отнесъл с разбиране към идеята и признал, че не е против повишеното внимание на останалите към любимата му.

Рекламният договор обаче е причинил известни неудобства на момичето. Когато захладня, тя трябваше да смени късите панталонки с топъл анцуг.

Това не се е харесало на организаторите. Те обаче веднага намерили решение – да облича бански и да отива в басейна или спортната зала.

По света подобен начин за рекламиране съвсем не е нов. Експерти казват, че рекламните татуировки по тялото са разпространени в Америка отпреди 10 години.

„Историята започна през 2004 г., когато американска компания поставила логото си на челото на една жена за 10 000 долара. Тя се решила на тази стъпка, тъй като нямала пари за обучението на сина си“, разказва ръководителят на рекламната агенция Василий Кучумо.

Експериментът в САЩ се оказал успешен и рекламният бум на татуировки с цел рекламиране на различни стоки и услуги се разпространил в цял свят.

Специалистите определят женското бедро като най-подходящото място за татуировката. Мъжете оценяват тази част на тялото, а носителките на рекламата не се срамуват да я демонстрират.

Яна също не се срамува. Сега тя възнамерява да си направи втора татуировка от дясната страна.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase