Снимка: Reuters, архив

Клиентите по света все повече и повече притискат производителя на бельо Victoria's Secret да пусне серия с големи размери, пише Бизнес инсайдър.

Хиляди са се подписали в петиция, започнала преди седмица.

Днес марката контролира близо 35% от пазара на бельо, което е много повече от всеки друг търговец.

Най-големият размер, предлаган от марката, е XL при чорапогащниците. При бельото най-големите размери са 12 и 14, което отговаря на 38 и 40. Други търговци предлагат размери до 56.

Не така стои положението при сутиените. Световната марка предлага в някои серии размери D, а в други – DDD.

Авторът на петицията е Дейна Дрю, която твърди, че обожава Victoria's Secret. Самата тя е купувала много неща от магазините им в Калифорния. Само не и бельо.

„Мога да си купувам само неща като лосиони и парфюми, тялото ми не е подходящо за тяхното бельо“, разказва тя. „Всяка година гледам шоуто на "ангелите" и бих се радвала, ако мога да си купя нещата, които показват на ревюто. Но не мога, защото нямат големи размери“, допълва още Дрю.

Други петиции пък настояват по време на шоуто на "ангелите" марката да показват и други типове тела. Според тях моделите на ревюто насърчават нереалистичните очаквания към женското тяло.

„Victoria's Secret трябва да вземе предвид мнението на хората“, твърдят авторите на петицията. „Има над 100 млн. едри жени само в САЩ, а миналата година са изхарчени 17,5 млрд. долара за дрехи с голям размер“, подчертават още те.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase