Снимка: Reuters
fallback

Склонността към пазаруване при жените не зависи толкова много от портмонето, колкото от размера на сутиена, съобщава британският "Дейли мейл", позовавайки се на проучване на местен портал за интернет търговия.

Изследването е установило, че жените с размер на чашката А и В са доста пестеливи, докато по-надарените са склонни да купуват повече луксозни стоки.

Изследването сравни продажбите на бельо с общите поръчки на клиентките и ги постави в пет категории - от малко до много пазаруващи.

Анализът показва, че само седем процента от жените с чашки В на сутиена са в категорията на харчещите много пари, докато там са 17 процента от притежателките на чашки С , 24 процента от тези с чашки D и 33 процента от най-надарените с чашки Е.

Общо 65 процента от притежателките на малък бюст пък попадат в категорията на малко харчещите, докато тези с размер С и по-големите са предимно в групата на средно и повече харчещите.

Едно от възможните обяснения според специалистите е, че по-малки сутиени купуват по-млади жени, а те са и с по-ниски доходи, защото все още не са намерили високо платена работа.

(БТА)

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

14

Анонимен

преди 9 години

Много елементарна статия.Дане ще я доя,закво са ми големи вимета.Една жена не се определя от гърдите бе хораа.С малките са по-секси и изглеждат винаги по-млади и красиви.Меракът за пазаруве,зависел от гърдите пълна тъпня.

13

Наздраве

преди 9 години

До АнонименЗа качествен алкохол говориш, нали?

12

Анонимен

преди 9 години

много обичам големите чашки,особено матрала в тях

fallback