Снимка: Пърлфишър
fallback

Лондонското дизайнерско студио Пърлфишър създаде нова кутия на емблематичното хапче Виагра, съобщават The Dieline. Новият дизайн е съобразен с нуждите на руския пазар.

Виаграта е един от най-познатите фармацевтични препарати в Русия. Целта на новата кутийка е да прилича по-малко на лекарство. Освен това, за да бъде красноречиво различим ефектът на препарата, са подчертани буквите „V” и „А“.

Според Дан Гладън, директор в Пърлфишър, проектът дава възможност на виаграта да се погледне на препарата не толкова като следствие на медицинска диагноза, а като на „потребителски стремеж“.

По думите му така се отваря още потенциал на марката. За да направи това, Пърлфишър създава продукт, който е едновременно въздействащ, убедителен и запомнящ се.

А ето така изглеждаше старата опаковка в Русия.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

10

Анонимен

преди 9 години

"Виаграта е един от най-познатите фармацевтични препарати в Русия"Аааа, не вервам! Може да са им малки пишоците, обаче много обичат да ги размятат. Обаче, ще вземе да се окаже, че било за шоу само.. те не работели ;(

9

Анонимен

преди 9 години

Kutiata triabva da byde chervena s petolychka v sredata.

8

Анонимен

преди 9 години

А на новата кутия вече надписът е на руски "4 аблетки покрытые пленочной оболочкой".

fallback