Снимка: Архив Reuters

Реклама на английски парфюм, спекулираща със сицилианската мафия, скандализира Италия, която реагира с мощна атака в социалните мрежи.

Парфюмът се нарича "Сицилиански лимони" и наистина е произведен от лимони от Сицилия от лондонската фирма за бутикова козметика Шей енд Блу. Негови създатели са основателят на фирмата Дом Де Вета, който е бивш вицепрезидент на компанията Шанел, и новата звезда в бранша Жюли Масе. 
 
Скандалът е заради миниатюрния диплян, поставен в луксозната опаковка на парфюма. Рекламата го представя като "парфюма на Сицилия - дом на мафията", който може "да стане причина за вендета" (кръвно отмъщение) и е "безпощадно рисков". 
 
Масовата реакция на италианци в социалните мрежи бе изпълнена с неприятни фрази по адрес на английската фирма и призиви нейният нов парфюм да бъде бойкотиран. 
 
От днес обидните за Италия фрази са премахнати и козметичното изделие е вече промоцирано като "парфюма на остров Сицилия". Остава обаче "безпощадно рисковано" за двамата лондонски дизайнери да прекарат ваканцията си в Сицилия, предупреждават италиански медии.
 
(БТА)

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase