Снимка: Twitter

На церемонията по раздаването на „Оскари“ награди получиха не само актьори, сценаристи и композитори. Един от големите печеливши беше и корейската компания Samsung. С телефона от тяхната марка на водещата Елън Дедженъръс беше направена култовата звездна снимка на Брадли Купър, Брад Пит, Мерил Стрийп, Дженифър Лоурънс, Кевин Спейси, Джулия Робъртс, Джаред Лето, Лупита Нионго и др.

Снимката стана най-популярното "селфи" в Интернет. Само в Twitter снимката е споделена 3,1 млн. пъти. По този начин тя задмина снимка на Барак Обама, която е била споделена едва 700 000 пъти и до момента държеше първенството, пише Лос Анжелис таймс.

Въпреки че марката на апарата не беше спомената, стана ясно, че телефонът е Samsung Galaxy Note 3. От компанията заявиха, че снимката не е била предварително уговорена. Те обещаха да дарят 3 млн. долара за две благотворителни каузи, избрани от Дедженеръс.

Samsung беше сред основните спонсори на "Оскар"-ите. Рекламираните продукти на компанията бяха телефонът Galaxy S5, часовникът Gear и таблетът Galaxy Note Pro.

Корейците не разкриват колко точно са платили за рекламата си по време на наградите. Според анализаторите става въпрос за около 24 млн.долара, вложени в реклама за периода 2009-2013 г.

Продуктовото позициониране се е превърнало в традиционна практика в телевизионните предавания и филми. Нека си припомним използвания от Джеймс Бонд телефон в „007 координати: Скайфол“ или пък филма „Социалната мрежа“, в който се разказва историята на Facebook. 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase