Мъжете изобщо не обичат обикалянето по магазините. Снимка: Reuters
fallback

Всеизвестен е фактът, че мъжете не обичат да ходят по магазини, а посещението им в търговските центрове е истинска досада.

Изследване във Великобритания показа, че представителите на силния пол се уморяват и отегчават само след 26 минути в моловете. А жените спокойно могат да разглеждат магазините в продължение на два часа, предаде The Indian Express.

Всеки четвърти мъж толкова се изтощава по време на шопинг, че оставя половинката си да пазарува и се прибира у дома, показват резултатите от анкета сред 2000 души.

8 от 10 мъже смятат купуването на дрехи за скучно занимание, а 45% правят всичко възможно, за да избягват съвместното пазаруване с половинката си.

Един от авторите на изследването - Анди Олдхъм, констатира, че много мъже се дразнят, че жените им не могат да вземат решение коя точно рокля или обувки да си купят. Представителите на силния пол често се оплакват от жажда или от това, че са гладни, докато половинките им вземат "важните" решения за своя гардероб.

Около 48% от мъжете просто отиват на друго място, а една трета се „спасяват“ в друг магазин. Всеки трети предпочита да изчака навън, а всеки пети се заглежда по минаващите жени, за да убие времето.

Почти половината от мъжете се карат със спътниците си в търговските центрове заради лошо настроение. В същото време 58% от мъжете биха се съгласили да се преструват, че им е приятно да пазаруват, ако им обещаят накрая някаква награда.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

13

Анонимен

преди 10 години

До женаНаправо не е за вярване...че си жена!

12

usmihnat

преди 10 години

До жена: Щом имаш пари, наеми си стилист и макар да пазаруваш 1 път в годината ще знаеш точно какво да си вземеш. Поздрави.. (другия вариант е да попрочетеш малко в нета, и ще си направиш извод какво ти трябва)

11

що е то?

преди 10 години

Що е то - голямо, дълго, служи за удоволствие на жените, с три букви? МОЛ :-))

fallback