Снимка: YouTube

Стаите са мръсни, бирата е разредена, рецепционистките са крайно неучтиви  - и въпреки това бизнесът се развива изключително добре. Хотелът в Амстердам „Hans Brinker Budget Hotel” се отказва да предлага луксозни условия, но за сметка на това акцентира успешно върху лошата си репутация, пише германският икономически вестник „Handelsblatt”.

“По-лошо не може да стане. Но даваме най-доброто от себе си!“ - това е един от лозунгите, с които хотелът рекламира услугите си.

Концепцията е ясна: Клиентите трябва да плащат за легло, в което едва ли биха искали да легнат. Регистрацията в хотела е на „собствен риск“, пише в уебсайта на хотела.

Гости, които искат да пренощуват в „Hans Brinker Budget Hotel”, наистина търябва да проявят и известна доза смелост: кучешки екскременти около входа, бетониран двор, косми около сифоните, дървеници или пък други вредители принадлежат към добрата реклама на хотела.

„Подобрете имунната си система!“ е друг лозунг на хотела с 0 звезди.

Отговорна за тази необикновена рекламна кампания е агенция КеселсКрамер, пише още „Handelsblatt”.

С ужасни снимки и язвителен хумор агенцията се опитва да привлече туристи към евтиния хотел. И се оказва, че тълпата е огромна! От 40 години насам хотелът в Амстердам е редовно зает и винаги резервиран до последната стая.

За да се привлекат и международни туристи, уебсайтът вече се предлага и на няколко други езици.

Любопитните туристи са готови да дадат 45 евро на вечер за двойна стая. Най-евтината стая е 25 евро. А луксозният апартамент за важни гости (в който се намира единствената вана в целия хотел) струва малко повече – 52 евро.

Турситите са предупредени да не очакват кой знае какво. Това потвърждава и рекламата за предполагаемата луксозна стая: „Осигурете си място в нашия наистина тесен апартамент, разбира се, без плазмен телевизор, без двойно легло и без безплатно ползване на басейна със спа услуги, с който така или иначе не разполагаме.“

Коментарите на гостите в туристическите сайтове са различни, но все пак хумористични: „Най-доброто място, където съм спал, откакто съм навън на изпитателен срок“, пише Майкъл от Ню Йорк.

„Какво да кажа? Беше евтино. И все пак не толкова евтино. На една автобусна спирка човек може да спи също толкова добре“, разказва Шарлот от Тексас за своите впечатления от хотела.

Други пък се оплакват, че са били нахапани от дървеници и описват стаите като затворнически килии. И за съжаление или не, всички коментари са самата истина.

Но около хотела има и нещо позитивно: той се намира на добро място в Амстердам. За много туристи хотелът се е превърнал в туристическа атракция и едва ли има човек, който да няма снимка на фона на прочутия хотел.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase