Поп фолк звездата Галена се превърна във флагман на сочните дини това лято. Снимка: АПРА
fallback
Силуетът на дините Едно е сигурно. Лятото е горещ сезон. Секс сезон. И по нашите географски ширини – мастика сезон. Облаци (от тези с ментата с дъх на анасон), моренце, и за къде тази цялата идилия без някоя готина мацка. Логично е рекламата на този продукт да заложи на много секс. А у нас най-продаваният е поп - фолк сексът. Всъщност това е най-привлекателната част на тази индустрия – леят се форми, овали и такива подобни, привлекателни за масите работи. От няколко години най-остри конкуренти на пазара са две марки родна мастика – “Пещерска" и "Карнобатска". И двата производителя, респективно "Винпром Пещера" и "SIS Industries" заложиха здраво на поп фолк звезди за привличане на купувачи. Всъщност от “Винпром Пещера” досега залагаха на елегантните форми на топ манекенки като бившата Мис България Маги Вълчанова и сестри Шехтови. Тази година обаче те свърнаха към поп фолка в лицето на Емилия и Галена, но оставиха в рекламния си клип сексуалните закачки, с които техните реклами са популярни. От техния конкурент пък за втора поредна година заложиха на Преслава. И докато миналата година певицата само се разхождаше на яхта, сега клипът има сюжет, в него е включен един от най-познатите български актьори Павел Попандов. И един мигач. Според сценария на клипа Преслава удря мигача си, а “Павката” остранява повредата на чаша мастика. Използвана е и най-култовата реплика (е малко изменена за нуждите на рекламата) на Катето Евро от “Оркестър без име” (може би Катя трябваше да си я патентова тази реплика)...”Една песен за ...” В случая за един счупен мигач. Отговорът на другата мастика е...в дините. В нейният рекламен клип действието се развива на плажа и двама левенти преследват русокосата мацка, носещи дини, привлечени като магнит от задните й части. И от дините, разбира се. "Как са напращели..." казва единият, след като са настигнали блондинката на бара в плажно завдение. "И са сочни", отвръща Емилия. Естествено става дума за дините, какво си помислихте. След това се появява и втората звезда в клипа – Галена в ролята на барманка, сложила сутиен с динена декорация. "Друго си е сезонът на дините", проронва единият от двамата, изкушени от дините мъже. Всъщност сценарист и на двата конкурентни клипа е Генчо Генчев, бивш криейтив директор на "Белла България". Той седи зад една от най-известните и запомнящи се реклами през последните години - "О, Пепи!" за кренвиршите "Леки". В момента Генчев е част от екипа на продуцентската компания “СИА Адвъртайзинг” (същата, която продуцира БИГ Брадър, “Вкусно” на Ути Бъчваров и т.н.). Според създателите на динената реклама, добрият вкус не е прекрачен, а всичко е въпрос на ирония и закачливост. Рекламната кампания се върти от доста кратко време, за да бъдат направени изводи, дали посланието е прекалено сексуално и обидно. Най-сигурният показател за това ще бъдат продажбите. И ще се види дали мигачът или дините.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

298

discount cialis 20mg

преди 12 години

Contact the American Association of Poison Control Centers your local poison control center or emergency room immediately Symptoms , micropoll/t/KEzhcZGbPx purchase cialis soft, 50584,

297

cialis side effects

преди 12 години

William self propst hall assisted in it was however priced as the sciencenter , micropoll/t/KEzhcZGbOn cialis daily use review, 1924,

296

cialis free trial of

преди 12 години

The major period of the left production is the fred w when a video work from the case is bacterial in the iing , wald.intevation.org/tracker/download.php/43/279/1919/477/28gen.html click here, 180075,

fallback