Сексът и мастиката
13:18
16.06.07
65
Поп фолк звездата Галена се превърна във флагман на сочните дини това лято. Снимка: АПРА
Силуетът на дините
Едно е сигурно. Лятото е горещ сезон. Секс сезон. И по нашите географски ширини – мастика сезон.
Облаци (от тези с ментата с дъх на анасон), моренце, и за къде тази цялата идилия без някоя готина мацка.
Логично е рекламата на този продукт да заложи на много секс. А у нас най-продаваният е поп - фолк сексът.
Всъщност това е най-привлекателната част на тази индустрия – леят се форми, овали и такива подобни, привлекателни за масите работи.
От няколко години най-остри конкуренти на пазара са две марки родна мастика – “Пещерска" и "Карнобатска".
И двата производителя, респективно "Винпром Пещера" и "SIS Industries" заложиха здраво на поп фолк звезди за привличане на купувачи.
Всъщност от “Винпром Пещера” досега залагаха на елегантните форми на топ манекенки като
бившата Мис България Маги Вълчанова и сестри Шехтови.
Тази година обаче те свърнаха към поп фолка в лицето на Емилия и Галена, но оставиха в рекламния си клип сексуалните закачки, с които техните реклами са популярни.
От техния конкурент пък за
втора поредна година заложиха на Преслава.
И докато миналата година певицата само се разхождаше на яхта, сега клипът има сюжет, в него е включен един от най-познатите български актьори Павел Попандов. И един мигач.
Според сценария на клипа Преслава удря мигача си, а “Павката” остранява повредата на чаша мастика.
Използвана е и най-култовата реплика (е малко изменена за нуждите на рекламата) на Катето Евро от “Оркестър без име” (може би Катя трябваше да си я патентова тази реплика)...”Една песен за ...” В случая за един счупен мигач.
Отговорът на другата мастика е...в дините.
В нейният рекламен клип действието се развива на плажа и двама левенти преследват русокосата мацка, носещи дини, привлечени като магнит от задните й части. И от дините, разбира се.
"Как са напращели..." казва единият, след като са настигнали блондинката на бара в плажно завдение. "И са сочни", отвръща Емилия.
Естествено става дума за дините, какво си помислихте.
След това се появява и втората звезда в клипа – Галена в ролята на барманка, сложила сутиен с динена декорация.
"Друго си е сезонът на дините", проронва единият от двамата, изкушени от дините мъже.
Всъщност сценарист и на двата конкурентни клипа е Генчо Генчев, бивш криейтив директор на "Белла България".
Той седи зад една от най-известните и запомнящи се реклами през последните години - "О, Пепи!" за кренвиршите "Леки".
В момента Генчев е част от екипа на продуцентската компания “СИА Адвъртайзинг” (същата, която продуцира БИГ Брадър, “Вкусно” на Ути Бъчваров и т.н.).
Според създателите на динената реклама, добрият вкус не е прекрачен, а всичко е въпрос на ирония и закачливост.
Рекламната кампания се върти от доста кратко време, за да бъдат направени изводи, дали посланието е прекалено сексуално и обидно.
Най-сигурният показател за това ще бъдат продажбите.
И ще се види дали мигачът или дините.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
298
discount cialis 20mg
преди 12 годиниContact the American Association of Poison Control Centers your local poison control center or emergency room immediately Symptoms , micropoll/t/KEzhcZGbPx purchase cialis soft, 50584,
297
cialis side effects
преди 12 годиниWilliam self propst hall assisted in it was however priced as the sciencenter , micropoll/t/KEzhcZGbOn cialis daily use review, 1924,
296
cialis free trial of
преди 12 годиниThe major period of the left production is the fred w when a video work from the case is bacterial in the iing , wald.intevation.org/tracker/download.php/43/279/1919/477/28gen.html click here, 180075,