Производителят на луксозна дамска мода Escada успя да увеличи значително приходите си през първото тримесечие на финансовата 2004/2005 г. и през предходната фискална година, съобщиха от компанията за Investor.bg.

Консолидираните приходи скочиха с 8.1% зa първите три месеца на финансовата година до 160.1 млн. евро при 148.1 млн. евро за първото тримесечие на предходната финансова година.

Приходите от марката Escada са увеличени с 9.7% от 100.2 млн. евро до 109.9 млн. евро.

Приходите от Primera Group (марките Apriori, BiBA, Cavita и Laurèl) са увеличени с 6.6% до 49.8 млн. евро при 46.7 млн. за първото тримесечие на предходната година.

Нетният резултат на компанията обаче остава отрицателен – загуба от 4 млн. евро, срещу -2,4 млн. евро за същия период на предходната година.

Пазарът за луксозна дамска мода в световен мащаб е все още слаб. Ние обаче печелим все повече, заради програмата за преструктуриране, която започнахме през миналата финансова година. Дори и резултатите за първото тримесечие да не са показателни, тъй като то по традиция е силно, ние сме убедени, че ще постигнем целите си за тази финансова година,” каза Волфганг Лай, изпълнителен директор на компанията.

Консолидираните приходи за фискалната 2003/2004 нараснаха с 0.8% до 625.5 млн. евро срещу 620.8 млн. евро за предходната финансова година. Увеличението след приспадане на курсовите разлики е 3.5 на сто.

Печалбата преди облагане и преди амортизационните отчисления е подобрена от 8.4 млн. евро до 47.3 млн. евро.

Консолидираният нетен годишен резултат е отрицателен и възлиза на -13,3 млн. евро спрямо загуба в размер на 35,8 млн. евро за предходната финансова година. Печалбата на акция е 0.24 евро при 10.73 евро загуба на акция за финансовата 2002/2003 г., уточняват от компанията.

За да осигури дългосрочна база на финансиране на Escada Group, мениджмънтът планира да издаде емисия акции на стойност около 175 млн. евро. Точният момент за това ще зависи от условията на пазара. Емисията трябва да замени дълга на компанията към банките и да помогне за подобряване на структурата на капитала й.

Escada присъства и в България с изключителен представител SMG Fashion.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase