Снимка: БГНЕС
fallback

Само за ден на телефонната линия за консултации на хронично болни пациенти в условия на COVID-19 са регистрирани близо 300 обаждания.

Тя заработи отново и може да се ползва от всеки с хронично заболяване, който не може да стигне до лекуващия си лекар, поради ситуацията, а има нужда от консултация. Предлага се и психологическа помощ, пише Нова тв.

Oще по темата

"Тази линия е създадена преди всичко, за да бъде в полза на хората с хронични заболявания и на тези, които се съмняват, че имат инфекция от COVID-19", заяви Наталия Манева от Националната пациентска асоциация.

Идеята на линията е да поеме тежестта, която изпитва в момента здравната система. Тя има специално меню, което препраща към всички лекари и специалисти, които помагат в центъра.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

1

Анонимен

преди 3 години

kolko leva e edna minuta razgovor po telefona, koi plasta?

fallback