Снимка: БГНЕС
fallback

Пандемията създаде страх от пазаруване във физически магазини, затова пък онлайн продажбите компенсират проблемите, които коронавирусът донесе на обувната индустрия в България. Това заяви Кирил Кирилов, маркетиг директор на "Габина" - Варна, в предаването „Бизнес старт“ с водещ Живка Попатанасова.

По думите на госта пандемията е създала известни проблеми с доставките на консумативи, но към момента шокът не е твърде голям.

"Това, което се промени, е страхът да се пазарува от физически магазин“, каза Кирилов пред Bloomberg TV Bulgaria.

По думите му онлайн магазините сега оказват голяма подкрепа на сектора за производство и търговия с обувки.  

Проблемите са това, че „младите хора не искат да поемат занаята и също така наличието на много големи чуждестранни марки на нашия пазар“, които привличат голяма част от вниманието на потребителите, каза още гостът.

Кирилов коментира и това колко важна е правилната реклама.

Целия разговор вижте във видеото.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

2

Анонимен

преди 3 години

Аз до момента от февруари месец съм си взел само чифт пантофи, пижама и джапанки. Доволен съм.

1

Аман!

преди 3 години

Вече два пъти си купувам обувки онлайн. Големи боклуцци! Отвън добре, но след няколко седмици виждаш, че някои части са им от картон. Едни кецове за 120 лв на Wrangler например след първото пране станаха негодни, защото под стелките им има хартия. Едни кожени обувки също се оказаха с хартиен хастар вместо кожа, а изглеждаха истински.

fallback