Снимка: Sofia Meetings
fallback

За първи път тази година Лидл България ще подкрепи български филм в развитие. Компанията ще финансира най-добрия български проект в рамките на професионалната платформа Sofia Meetings със сума от 3 000 лева. Печелившият проект ще бъде избран от професионално жури. Тази стъпка на Лидл България е отражение на стремежа на компанията да подкрепя българското кино и българската култура.

Общо 10 родни проекта ще бъдат представени на Sofia Meetings в търсене на подкрепа и финансиране, като сред тях са „January“ на Андрей Паунов, “Twisted World“ на Мариус Куркински, „Night and days“ на Константин Божанов и др. Кой от всички десет проекта ще спечели подкрепата на Лидл България, ще стане ясно на 18-и март по време на официалното награждаване на Sofia Meetings.

Професионалната програма и филмов пазар на СФФ Sofia Meetings стартира днес и традиционно осигурява уникални възможности на кино продуценти и режисьори от цяла Европа. Всички български филми в последното десетилетие са минали – в един или друг етап от своя живот – именно през Sofia Meetings. Освен всичко останало, срещите в София са страхотен шанс за млади, изгряващи режисьори. В рамките на програмата те представят своите идеи или проекти пред кино индустрията и получават различни възможност да финансират своите проекти.
 
За втора поредна година Лидл България е генерален спонсор и основен партньор на София Филм Фест, като тази година компанията заявява сериозната си подкрепа на българското кино. В навечерието на София Филм Фест беше открито напълно обновеното кино Люмиер Лидл, а в рамките на фестивала се връчват две награди на публиката – освен традиционната за най-добър чуждестранен филм, за първи път Лидл България ще връчи и награда на публиката за най-добър български игрален филм.

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в над 25 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 83 магазини в 43 града и над 2 000 служители.

Партньорството на Лидл България със София Филм Фест е резултат от стремежа на компанията да подкрепя българското по всякакъв възможен начин – както родното производство, така и българската култура и изкуство. То отразява и желанието на търговската верига да помага на българина да води пълноценен начин на живот – не само чрез храната и продуктите, които Lidl предлага, но и чрез всяко действие и активност, които подкрепя или организира.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback
fallback