Снимка: Reuters, архив
fallback

Сатирата "Интервюто", подпомогната от шума, който се вдигна около приписаната на Северна Корея кибератака срещу "Сони пикчърс", спечели над 15 милиона долара от онлайн продажби и 2,8 милиона долара от продажбата на билети в ограничен брой киносалони в дебютния си уикенд, предаде Ройтерс, позовавайки се на филмовата компания.

"Сумата е впечатляваща", казва бокс-офис анализаторът Джеф Бок.

Комедията, в която се разказва за заговор на ЦРУ за ликвидирането на севернокорейския лидер Ким Чен Ун, е спечелила от онлайн дистрибуция и ограничено излъчване в кината приблизително толкова, колкото очакваха анализаторите от масовото й разпространение, което "Сони пикчърс" отмени заради отправените от хакерите заплахи.

От филмовото студио оповестиха, че сатирата "Интервюто" е била закупена или отдадена под наем над 2 милиона пъти, което я прави най-касовият онлайн филм на "Сони пикчърс".

Комедията с бюджет от 44 милиона долара с участието на Сет Роугън и Джеймс Франко излезе на екран миналия четвъртък в 331 независими киносалона. По данни на "Сони пикчърс" лентата е реализирала 1 милион долара през първия си ден по кината и още 1,8 милиона долара от продажбата на билети през следващите три дни от дългия празничен уикенд.

Много посетители и собственици на киносалони са споделили, че са подкрепили "Интервюто" в името на свободата на словото.

(БТА)
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

8

с.до 7

преди 9 години

Сони загубиха доста от цялата работа и не мисля,че 17 милиона променят нещо в случая!А американците да ти кажа като са толкова *** защо живеят около 200 пъти по-добре и от руснаци,и от бантустанци,и от северно-корейци?А дали филма е боза или не няма никакво значение защото бръкна дълбоко в крехката душевност и на оня портативен *** Ким не знам кой си номер,а и на всички русофилистични червени *** като тебе и подобни!

7

Анонимен

преди 9 години

Po golqama prostotiq ne bqah gledal.Nqama drugava v sveta da ne se obidi ot takava boza.A aktiorite ba*ti amatioriete

6

ЦК на либерастите

преди 9 години

Никога пропагандата не е била толкова скъпа.В ролята на примоутърка с къса пола влезе и президента Обама и започна да призовава хората да си купят билети :-)

fallback