Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

През последните години наблюдаваме преразпределение на бюджетите на политическите кампании. Преди се инвестираха повече средства в директен контакт с гласоподавателите, а напоследък изглежда, че инвестициите се насочват във форми, които са видими, но евтини, като запалки и шатри в парка. Това навежда на мисълта, че може да остават средства, които не се инвестират по прозрачен начин. Това заяви PR експертът Александър Христов в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

По думите му сериозен проблем на кампанията в България е липсата на време за кандидатите да работят върху имиджа си. "В тази президентска кампания виждаме едно противоречие. Кандидатите на системните партии не са толкова популярни като публични личности", допълни той.

Експертът коментира и ефективността наполитическите кампании. Според него тя може да се постигне чрез по-добро таргетиране и работа с т.нар. инфлуенсъри - хора, които са влиятелни в дадени общности, които да убедят хората, че това е правилният кандидат. 

По думите на Христов в момента основните кандидати не са достатъчно подготвени от гледна точка на публични дебати и теми и поведение в медиите. 

Вижте целия разговор във видеото на Bloomberg TV Bulgaria

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase