Снимка: БГНЕС

В платформата на Helpbook.info получихме притеснителен сигнал, касаещ здравето на малко дете.

Ето какво се е случило преди малко повече от месец: „На 14.10.2023 детето ми на година и 9 месеца постъпи в болница МБАЛ Пълмед гр. Пловдив, поради висока температура, без оплаквания за болка в ушите. Там бе направена ненужна манипулация без упойка, вследствие на която бе наранен ушния канал и започна възпалителен процес. Родителите не бяха уведомени за нараняването, но последва кървене от ухото и лекарят чак тогава съобщи за нанесената травма. По време на престоя бе назначено антибиотично лечение, което не бе налично и предоставено на пациента. В епикризата не е вписана манипулацията на ухото. След изписване на детето се установи остра инфекция на ушния канал и тъпанчето и последва ново лечение и пункция в друго лечебно заведение. Към момента детето е отново с оплаквания и болки“, пише родител.

Наш потребител е изпратил оплакване чрез нас до КЗП, относно поръчана и заплатена стока, която така и не получил. Ето и подробностите от сигнала: „Поръчах онлайн от Емаг и заплатих с карта (прилагам снимка на фактура) панталон на стойност около 80 лв., който не пристигна на посочената дата за доставка: 02.11., нито след това, куриер изобщо не се е свързвал с мен. Освен това, вече няколко дни - от миналата седмица насам - целодневно звъня на националния телефон на Емаг и линията автоматично ме изхвърля със съобщение "обаждането приключи" още след първия сигнал свободно. Телефонната линия на Емаг не е действаща и клиентът няма начин да се свърже с тях. Като допълнителна наглост спрямо клиентите, роботът, който отговаря през чат на сайта на Емаг, насочва клиента да се свърже с Емаг по телефона, а телефонът не работи, както вече споменах. Тази подигравка с клиентите говори много лошо за тази компания. Прилагам фактурата си и моля КЗП за спешни мерки да ми се върнат парите, писах също и имейл до Емаг, на който не получавам отговор, на практика Емаг не ми дава възможност да ги информирам, че отказвам поръчката и си искам парите обратно в най-кратък срок.“

Друг клиент на голяма търговска верига е крайно недоволен от покупката, която е направил. Закупил консерва царевица, която се оказала негодна за консумация и с изтекъл срок. Молбата е към БАБХ да извърши проверка и да се преустанови тази порочна практика.

Това са само малка част от получените сигнали през седмицата. Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase