Chanel

Карл Лагерфелд успя да наложи Chanel като една от модните къщи – стожери на индустрията, съчетаваща в себе си иконични архиви с модернистичен послепис.

 
Една от последните кампании, заснети лично от Кайзер Карл, е за слънчевите очила на пролет-лято 2019.
 
Кампанията улавя Витория Черети и Крис Грикайте в студийни кадри, поставящи фокус върху новите тенденции при аксесоарите.
 
Стайлингът е дело на Карин Ройтфелд, а двойката позира с изделия с перлени инкрустации върху очила и верижките им, златни акценти и огледални ефекти.
 
Формите ни представят ретро вдъхновението на овалните и масивни стъкла, контрастиращи на правите геометрични форми в класическите модели.

Златните покрития и майсторството да имплементираш висшата мода в слънчевите очила можете да разгледате в галерията на Tialoto.bg 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase