Българинът все повече започва да се интересува от качеството на кафето, разбира от различните методи за приготвяне на кафе и е готов да експериментира. Кафекултурата в България се развива и все повече хора оценяват и разпознават качествения продукт. Това каза Иван Георгиев, регионален мениджър на Starbucks Bulgariа, в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.
"Starbucks разчита не само на продуктите, но и на цялостното преживяване, което предлага на клиентите си".
"AmRest придоби бизнеса на Starbucks за България от гръцката компания Marinopoulos преди 18 месеца и не мога да кажа защо гръцката компания не е развила бранда. Мога, обаче да кажа, че ние изключително много разчитаме да развиваме Starbucks бизнеса. В Европа AmRest има над 300 Starbucks кафенето", каза събеседникът.
Какви са видовете кафе, които се използват в Starbucks кафетата в България? Какви са новите продукти, които компанията е подготвила като изненади за летните месеци? Кои са любимите и най-продаваните на българския пазар продукти?
Повече можете да видите на Bloomberg TV Bulgaria
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
3
Анонимен
преди 6 годиниБутково кафе съм пил и мога да кажа, че от всичко пробутвано, което се продава по 30 лева, за 100-200 грама, 95%, просото няма да се хареса на хората. Същото го сподели и продавача в магазина. Не, че е лошо, човек да опитва и харесва различни неща, но не виждам, кафето да стигне това равнище на вината и бирите.
2
Анонимен
преди 6 годиниБългарина все по беден и оплюван от запада
1
Анонимен
преди 6 годиниЗащо ли този ГМО-продукт на запад не се котира толкова,Но в България може да се експериментира на 100%,защото има в излишък отпаден материал.