Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Българинът все повече започва да се интересува от качеството на кафето, разбира от различните методи за приготвяне на кафе и е готов да експериментира. Кафекултурата в България се развива и все повече хора оценяват и разпознават качествения продукт. Това каза Иван Георгиев, регионален мениджър на Starbucks Bulgariа, в ефира на Bloomberg TV Bulgaria. 

"Starbucks разчита не само на продуктите, но и на цялостното преживяване, което предлага на клиентите си".

"AmRest придоби бизнеса на Starbucks за България от гръцката компания Marinopoulos преди 18 месеца и не мога да кажа защо гръцката компания не е развила бранда. Мога, обаче да кажа, че ние изключително много разчитаме да развиваме Starbucks бизнеса. В Европа AmRest има над 300 Starbucks кафенето", каза събеседникът.

Какви са видовете кафе, които се използват в Starbucks кафетата в България? Какви са новите продукти, които компанията е подготвила като изненади за летните месеци? Кои са любимите и най-продаваните на българския пазар продукти?  

Повече можете да видите на Bloomberg TV Bulgaria

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase