Източник: outnow.ch

Повечето работодатели търсят да назначат служители с високи професионални качества, ефективност и умения за работа в екип. Това обаче със сигурност не е всичко, което те би трябвало да гледат. Има страхотни служители, които се открояват от тълпата със съвсем други свои качества, често свързани с характера им.

Ето и шест подценявани качества, които правят служителя супер желан и ефективен:

1. Неочаквани умения в рамките на длъжността

Ако един служител притежава повече от очакваните умения за своята позиция като например техническа грамотност, IT познания, ораторски умения и т. н., той вдига летвата доста високо. Става въпрос за качества, които не са супер важни за въпросната професия или са наистина необикновени, но пък са доста полезни и правят този служител доста по-функционален и търсен и то в различни отдели.

2. Дипломация

Никой човек не може да бъде в перфектни отношения с всичките си колеги. Ние сме хора и сме различни, и винаги ще се намери някой, който да ни дразни на работното място. Ако работодателят открие свестен служител, който на всичкото отгоре да се разбира с всички хора в отдела, то това си е находка. Дипломацията е качество, което показва голяма зрялост и професионализъм.

Останалите качества на добрия служител може да прочетете на Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase