Снимка: Volkswagen
fallback

За следващото поколение на своя Golf от Volkswagen са намислили да лишат клиентите си от малките и икономични дизелови мотори. След глобалния скандал, станал известен като "Дизелгейт", германците поеха в съвсем друга посока и вече залагат активно на хибридните и електрическите технологии, което очевидно ще засегне и осмото поколение на бестселъра Golf.

Според британското издание AutoExpress малките дизели в моделното семейство на Golf VIII ще отстъпят мястото си на 48-волтова хибридна система. Във VW Group планират компанията да стане лидер при автомобилните електрически системи, работещи при напрежение 48 волта, които са подходящи за т.нар "микро хибридни системи", каквато най-вероятно ще се използва при Golf VIII.

"Следващият Golf ще е силен модел по отношение използването на 48-волтови електрически системи – обясни шефът на VW Херберт Дийс при представянето на фейслифта на седмото поколение на Golf. – Мисля, че при този автомобил ще трябва да заместим някои от дизеловите мотори с микро хибридни системи. Те ще имат сходен разход на гориво, по-добро ускорение и ще са на същата цена или дори малко по-евтини."

Според ранните слухове 48-волтовата хибридна система се разглежда като вариант за съвместна работа с 1-литров 3-цилиндров бензинов турбо мотор, но впоследствие се появи информация, че става въпрос за 1,5-литров 4-цилиндров двигател, който ще работи съвместно с електромотора – за допълнителна мощност и по-добро ускорение.

Очаква се, че новите "микро хибридни" системи на борда на Golf VIII да се появят първо на пазарите в Европа и Америка, като за Щатите отсега е ясно, че VW няма да предлага дизелови версии на новия модел. 

Още новини за автомобили четете в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

14

Анонимен

преди 7 години

Наскоро ми се наложи да регистрирам нов автомобил в кат ,служителката дори нямаше идея какви документи трябва да се подпълнят, просто защото не беше кола втора употреба.Та какво да говорим за пазара на подобни коли в България.

13

Анонимен

преди 7 години

На всеки е ясно че това са бъдещите автомобили, но въпроса за всяка компания е в кой момент да се включи в този пазар, той не е напълно развит но ако закъснее някоя компания изпуска целия пазар който има , явно че сега фолсваген са решили че е момента.Дали са сега е момента бъдещето ще каже . А по въпроса дали има пазар в България , извинявам се но в България няма никакъв пазар за нови автомобили каквито и да е.

12

Анонимен

преди 7 години

Вместо да губите време да ме убеждавате колко са хубави хибридите, що не вземете да си купите един?Два пъти по-скъпи са? Чупят се поне ва пъти по-често? Цените на ремонтите им са непосилни? След 5 години не можете да я препродадете? Ами тогава не ме убеждавайте мен. Като видя половината ми познати да са с хибриди и да са доволни - ще си помисля и аз. До тук знам само за хора, дето са се набутали един чувал пари и не са им останали нерви от глупостите по хибридите...

fallback