Снимка: Bulgaria On Air

Все по-често продуцентите предпочитат да платят на гримьорите по специални ефекти по-малко пари при започването на снимачния процес на филма и по-голямата част в края, коментира пред Bloomberg прочутият холивудски дизайнер  Грег Никотеро. Той е и продуцент по грима и ефектите в „Живите мъртви“. По думите му схемата се оказва не особено приемлива, тъй като разходите не са никак малко по време на целия снимачен процес.

„Всичките ни скулптури, формите, материалите-всичко това са пари от джоба ни,“ допълва Никотеро.

Разцветът на специалните ефекти и грима е в средата на 80-те. Тогава филми като „Нещото“, „Вой“ и „Американски върколак в Лондон“ направиха специалистите по грим и специални ефекти истински рок звезди.

„За две години завладяхме пазара на аниматрониката, ефектите с животни и реалистични кукли. Можехме да се докажем като много разностранни.  Обучихме техниците си да могат да правят и аниматронен делфин, и зомби“, коментира Никотеро.

Още по темата вижте от видео файла.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase