Давид Гета. Снимка: Reuters

Френският диджей Давид Гета се утвърди в последните десет години като едно от водещите лица на електронната сцена, макар толкова да комерсиализира продукциите си, че да спечели и доста антифенове.

Благодарение на така популярните си хитове обаче, той успя миналата година да се изкачи до първото място в класацията на DJ Mag за диджеи и сега се възползва от успеха си по оптимален начин.

Въпреки че сме напълно съгласни с критиките към поп насоченото му звучене, то не можем да отречем, че Гета е едно от големите имена на сцената и със сериозна заслуга за нейното невероятно израстване до този момент. С оглед на ранните му много добри продукции, можем да кажем, че макар и оправдан за старите ценители на електронната музика, хейтът по него е малко прекален.

Nothing But The Beat излезе преди точно година, в началото на септември 2011, и беше повече от събитие за сцената.

За непредубедените слушатели, които му дадоха шанс, това беше един брилянтен двоен албум с една част, състояща се от поп насочени парчета, водени от бруталния хит Titanium, а другата – инструментална електро страна на проекта, в която тракове като Sunshine, Alphabeat и други изпъкваха с класическото Гета звучене, носещо топлотата на френския house.

Дали за повече продажби или за нещо друго, сега албумът бива преиздаден, като вътре намират място новите и доста значими парчета на Гета от 2012, както и голяма част от вече познатите продукции от оригинала.



Nothing But The Beat 2.0 идва с 8 нови продукции и още 13 вече добре познати тракове, сред които Titanium, Little Bad Girl, Turn Me On, Sunshine и още.

Ще насочим вниманието си обаче към новите продукции, които са доста стойностни и дори с допълнение от още 3-4 парчета щяха да бъдат напълно достатъчни за чисто нов албум.

Започваме с преработката на Гета и неговият нов ученик, едно от горещите имена на електронната сцена в последната година – Nicky Romero.

Двамата миксират хитовото Wild Ones на Flo Rida и Sia като премахват рап частта на американеца, оставят невероятните вокали на австралийката, а резултатът беше първото място в класацията на Beatport в продължение на седмици през февруари и март тази година.

Sia участва и във водещия сингъл на проекта – брилянтното She Wolf (Falling To Pieces), което звуча ексклузивно и в България на участието на французина през лятото, а най-вероятно ще взриви радиостанциите в следващите месеци.

Следващата качествена продукция е Just One Last Time с вокалите на Taped Rai, която се разпространи вирусно сред феновете, след като в Youtube се появи клип от участие на Тиесто в Pacha, Ibiza, където той заедно с Гета завърта ремикса си на парчето.

Сред другите нови са общото парче с горещите момичета от NERVO – In My Head, Play Hard с Ne-Yo и Akon и магичното Every Chance We Get We Run с така любимите и обещаващи млади надежди Alesso и Tegan & Sara. Новите инструментали са два – първият е доста ударната бомба What The Fuck?, а вторият – вече добре познатото и въртяно цяла година Metropolis с Nicky Romero.



Първоначалните очаквания за албума не бяха особено големи, като се има предвид, че подобни преиздавания обикновено се правят единствено с маркетинг цели. Истината е обаче, че новите парчета вдигат нивото на Nothing But The Beat с няколко класи. Дали заради факта, че дълбоките женски вокали много повече пасват на подобно house звучене отколкото нежно звучащи мъжки хип хоп изпълнители, или просто защото парчетата още не са се завъртяли навсякъде, предстои да разберем.


Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase