В една от най-скъпите туристически дестинации - Дубай, и цените на рекламата са сред най-високите. Снимка: Facebook
fallback

Най-скъпият рекламен билборд в света би струвал 1,3 милиарда долара месечно, ако трябваше да функционира през цялото време, информира „Хъфингтън пост“. 

По-голямата част от сумата отива за най-атрактивния компонент при съвместното представянето на продуктите на американската фирма за енергийни продукти Go Fast в Дубай и на Skydive Dubai.

Това е акцията на мъж в специален костюм с летателен апарат, който кръжи около 20-30 секунди в небето, преди да се приземи върху билборда.

Рекламодателите са стигнали до цифрата $1,3 млрд., като са сметнали колко ще им струва да плащат по $500 на секунда за полета в продължение на 30 дни.

Skydive Dubai, подкрепяни от мощната фирма за недвижими имоти Emaar Properties, предлага различни полети с парашут и друга апаратура в небето над Дубай.

Go Fast пък подкрепя адреналиновите прищевки на любителите на екстремните спортове.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

11

do 12

преди 11 години

Историчеси погледнато - всяка империя е рухнала, но някой са оставили и значителна следа. След като знаеш историята за Вавилон и нейната кула - очевидно си е струвало да я има кулата и града. Едва ли след 5,000 някой ще споменава нещо за кулите в София.

10

Анонимен

преди 11 години

Ако искате да разберете бъдещето на Дубай (и не само) четете историята за Вавилон и вавилонската кула!

9

DP

преди 11 години

абе мързи ги да бачкат,може ли даа си толкова неусведомен-не можеш да бачкаш колкото и да искаш без няколко неща например храна и работа,нямат нито храна поради липса на обработваеми площи ,нито работа поради постоянни вътрешни войни,престъпност,ненормалници управници,преврати през 20 минути и т.н,а за това колко пари се харчат за глупости-тази цифра е само в случай че варви нон-стоп за един месец-хипотетична е.

fallback