Гюнтер Ойрингер, чиято ослепителна усмивка помогна за продажбата на милиони шоколади, в момента е на 42 години и е готов да разкрие тайния си живот на рекламно лице. Историята му, наречена Шоколадовото дете, бе публикувана във вторник в Мюнхен.
Въпросът, който винаги са му задавали, е колко са му платили за рекламата. Отговорът е – само 300 марки /150 евро/. През 1973 година майка му, която работела в рекламна агенция, завела 10-годишния Гюнтер на фотосесия в Мюнхен, без въобще да има представа, че детето ще се превърне в лицето на марката Киндер в следващите три десетилетия.
В книгата Гюнтер казва, че се почувствал горд, когато за пръв път видял лицето си в супермаркета. Като тийнейджър обаче той вече не искал да бъде идентифициран с ангелското личице върху опаковките на шоколадите и не искал да говори по този въпрос.
Въпросът, от който най-много му е писнало, е този за парите – особено заради това, че хората смятат, че рекламата го е направила богат или пък, че е получавал пари за всеки продаден шоколад. Той все още живее в Мюнхен с двете си деца и жена си, работи като оператор и продуцент.
За съжаление, лицето на Гюнтер е сменено с това на други деца в Швейцария от няколко седмици насам, най-вероятно поради факта, че е разкрил самоличността си.
Компанията Фереро обаче, която притежава марката Киндер, твърди, че не това е причината.
„В това отношение г-н Ойрингер греши“, обяви говорителка на Фереро за ВВС.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase