Снимка: БГНЕС

Pfizer похарчи най-много за телевизионни реклами на лекарства по време на излъчването на тазгодишните Оскари, съобщава сайтът fiercepharma. Според данни от тракери в реално време на iSpot.TV, компанията е похарчила 5,7 милиона долара за новата си реклама за лекарства срещу COVID-19: „Ако е COVID, това е Paxlovid“ по време на излъчване на Оскарите в неделя, 12 март. Това постави Pfizer, която беше и спонсор на събитието, начело в списъка на пет големи компании и една правителствена агенция, които са похарчили най-много средства за тв реклами по време на най-голямото събитие в Холивуд.

Pfizer е на второ място с втората си реклама за COVID за вечерта: „A Whole Different Ball Game“, включваща и много знаменитости. За нея компанията е похарчила 3,8 милиона долара.

На трето място е отново фармацевтична компания – ViiV Healthcare, която е похарчила също 3,8 млн. долара за телевизионен клип за реклама на своя препарат за ХИВ.

Извън официално похарчените пари за телевизионни рекламни клипове, но не по-малка реклама получи популярният и у нас и често липсващ в аптеките в цял свят Ozempic на Novo Nordisk, който е за диабетици, но се ползва за отслабване, когато водещият и комик Джими Кимел каза шеговито: „Когато огледам тази зала, не мога да не се запитам „Ozempic подходящ ли е за мен? Шегата е почти сериозна,защото у нас лекарствата, предназначени за болни от диабет, се изкупуват предимно от фитнес маниаци.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase