Снимка: БГНЕС
fallback

Любовта на германците към колите им е непоклатима. Това се потвърждава от проучване на агенцията KÜS. Според него 96 процента от анкетираните считат за важно да притежават автомобил. Но в същото време 41 процента искат да карат по-малко автомобил в бъдеще, 41 процента искат да летят по-малко, а 33 процента искат да използват автобуси и влакове. Така се вижда, че поведението на мобилността се променя, пише „Фокус“.

Oще по темата

Що се отнася до използването на автомобила, 60 процента го използват за работа, 86 процента отиват да пазаруват или возят деца, а 86 процента използват превозното средство в свободното си време или да отидат на почивка.

Хибридът все още е проблем, но все пак 63 процента могат да си представят, че купуват такова превозно средство, като 53 процента от тях са за водороден автомобил, а 37 процента са за автомобил с батерия. За 41 процента от анкетираните, електрическите автомобили трябва да имат пробег с едно зареждане от поне 500 километра, за да се повлияят положително в решението си за покупка.

Увеличението на държавната премия за покупка на екологичен автомобил е по-скоро игнорирано. 73 процента казват, че тя няма влияние върху покупката на автомобила. Основният проблем е все още липсата на инфраструктура за зареждане на алтернативните типове задвижвания. 75 процента от анкетираните виждат това като основен проблем, който се отразява негативно върху намерението за закупуване на превозно средство.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

12

Анонимен

преди 3 години

Детска работа. Колата е просто аксесоар към ежеднвието. Като почнете да се захласвате сякаш е кой зна какво... то от такива непораснали деца има марки правят милиарди.

11

Анонимен

преди 3 години

всички сме така започне ли да се говори за коли ни е приятно и интересно не напразно са казали че колата е играчката на мъжете

10

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 10Освен това без привилегиите- финансови и други- за притежатетилите на ел-коли, дори сега, ни един електомобил, дори от клас ежедневен, не би се продал. А такива привилегии не биха просъществували дори ако процента на такива коли достгне дори 20%

fallback