Снимка: Pixabay
fallback
Takeaway, която е най-голяма европейска компания за онлайн поръчки на храна, съобщи, че през месец март има драстичен спад на поръчките, тъй като ресторантите са затворили заради предприетите мерки срещу разпространението на коронавируса, предаде Ройтерс. 
 
В края на март обаче обемът на поръчките се е възстановил, включително на основните пазари на компанията - Нидерландия, Германия и Полша. 
 
В Холандия близо 2000 ресторанта са се присъединили и са станали ползватели на платформата, след като правителството разпореди заведенията в страната да затворят. На основните пазари средният обем поръчки оттогава се е повишил значително, макар че очакванията са за връщане към нормалните равнища след кризата.
 
Главният изпълнителен директор Йетсе Хрун изтъква в прессъобщение, че компанята е една от малкото, които са привилегировани и са слабо засегнати от кризата в момента, като най-забележимият ефект от нея е временното засягане на поръчките през март.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

9

Анонимен

преди 4 години

Точно така, който се кефи на дадено заведение нека от време на време да му прави онлайн оборот. По този начин няма да фалира.

8

Смях

преди 4 години

До Анонимен 3Ти от скука броиш лампите на отсрещния блок ли? Ми секс правят хората сигурно...не като теб.

7

Анонимен

преди 4 години

Та кой е луд да си поръчва. Я готваче ще се почеше и пипне, я ще си бръкне в гащите да го намести, после доствчика, като кихне няколко пъти и посети 50-100 адреса, знае ли се какво ще донесе.

fallback