Снимка: БГНЕС
fallback

"Български пощи" ЕАД уведомява, че има активизиране на разпращане на нов вид фалшиви електронни съобщения от името и/или с логото на дружеството, съобщават от "Български пощи".

В тях се информира "получателят на пратка", че е заявен грешен адрес на доставка и за да се коригира адресът, клиентът трябва да заплати определена сума.

"Български пощи" ЕАД отново обръща внимание, че не изпраща тези съобщения, не изисква по имейл заплащане на такси за доставка, освобождаване от митница, корекция на адрес и др., не провежда анкети или игри, не раздава награди, и при никакви поводи не изисква лични данни от дебитна или кредитна карта.


 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

6

Избор

преди 3 години

Реклами и това което не чакам,не отварям;)

5

те това чака

преди 3 години

До Анонимен 3Полицията/поне по-голямата част/ чака ранна пенсия и 20 брутни заплатки накуп.

4

ха-ха-ха

преди 3 години

Получих такова вече с искане за плащане на 4/четири/ лева за някакъв си колет!

fallback