Архив: Булфото
fallback

Измамници се представят за служители на ЧЕЗ. Клиенти на компанията са подали сигнали за измамници, които се представят за служители на компанията. Те събират лични данни, информация или номер на електромер по телефон, констатират нарушения, съобщават за възникнали аварии и инциденти или предлагат услуги, вследствие на което събират пари на ръка, предупреждават от дружеството.

ЧЕЗ предупреждава своите клиенти, че не събира лични данни или данни за електромер по телефон и че всички заплащания  към компанията се извършват по установените за това начини и никога от представител на дружеството в брой извън определените за целта места. Възможно е служител на ЧЕЗ да поиска идентификация по телефон единствено когато клиентът е потърсил компанията.

Oще по темата

Разплащания  се извършват само в пощенските клонове, в касите на "Изи пей" и "Браво инвестмънт" и по банков път. Компанията призовава при всяко съмнение за злоупотреби, корупционни практики и други нередности, потребителите да се свързват с органите на МВР.

Всеки служител на ЧЕЗ е длъжен при поискване да се легитимира със своята служебна карта, която съдържа трите имена, длъжността и снимка.

На гърба й има телефонен номер, на който клиентите могат да проверят самоличността на служителя. При отказ  да се предостави картата, потребителят има право да поиска съдействие от полицията. Информация за възникнали аварии и инциденти може да бъде получена на сайта на компанията, на телефон 0700 10 010 или на имейл zaklienta@cez.bg.

Преди ден EVN България предупредиха за аналогична измама. Подадените оплаквания от техни клиенти в последния месец са от районите на Димитровград, Хасково, Ямбол.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

2

internetlumpen

преди 8 години

Хм.. интересен казус... Измамници се представят за измамници..

1

Анонимен

преди 8 години

ЕРП-то на бат саали има ли сайт?

fallback