Добра новина.Пред техникума Вапцаров във Враца пане на 200-300 метра улицата е заета от коли на ученици. Специалността ДВГ им дава професионални шофьорски книжки.Някога не мажехме и да си помислим за такова нещо.Ученик с кола..Анатема.
Въпроса сега е "Каква схема да измислим, че пак да ги одерем" Я табели ще сменяме, я талони, я стикери.
Нисан 2004-та година 2,2 DCI 100 KW двигател. Дизел. Няма забележки. Какъв Ви е проблема на Вас , зелените, червените и пембените ?
А Мафията си има държава на разположение. Когато го проумеете това ще разберете и какво представлява МВР като институция
11. Загубва се змрежата за градски транспорт в средно големите градове, което довебжда деца и др. до пълна зависимост за посещюение на обществени средища 12. Децата, за да отидат за извънкласни дейности, даже за училище, ги придружава голям човек, което натоварва и двете страни, най-вече силно ограничава свободата на реализация на развитието на децата 13.Огромни територии хубава земя се униюожават, за да бъдат покрити с мъртво, с настилка от мъртво 14.Изхвърлените коли допълнително харчат ресурс
Ползването на личен автомобил за юяло и неюяло е съвременното безумие. Лошите последици са огромни: 1. Населението се обездвижвал 2. От обездвижванео населението става все по-дебело о все по-болно, 3. Населението става все по-мърляво, защото избира "лежерни"дрехи. 4. "Лежерните дрехи" водят до загуба на естетически вкус, 5. Произвежат се най-вече груби облекла 7. Загубват се цели отрасли на селското стопанство и на индустрията 9 Неглижират се железниците 10 плаща се в пъти повече за транспорт..
Само 2,4 милиони лични леки коли!!! В Западна Европа имат средно по една лична лека кола на всеки пълнолетен.
Имах съсед, който си купи жигула през 1975 година и я караше до 2016 година и то относително много - в началото по 50-60 хиляди километра на година, а в края по-малко - по 20-30 хиляди километра на година.
Лада 21063. Купена през 1988г. За 19 години, за тази лада се купуваше: газ, акумулатори, М10Д, 2 бендикса, 1 биалетка!
До 18 : Хоби ми е да купувам такива коли, да ги реставрирам до чисто нов вид и после да ги продавам. За това питам.
До 12. Не е ясно защо се интересуваш, но ще ти кажа. През 1999 я подарих на едни мои хора и те я караха до 2009 година. Много здрава кола беше.
Жигули се произвежда от края на 1970 година, а България започна да ги внася от края на 1973 година. Първите жигулита в България бяха на 16 години когато през 1989 се извърши преврата. Сега масовата кола, която се купува е 15-20 годишна от автоморгите на западна Европа.
София се напулни с таратайки. Най-яко е докараш колата от провинцията и да се жалваш че цял ден висиш по задрустванията..
При един нормален технически преглед около 1.4 милиона ще трябва да отидат към автоморга или за сериозен ремонт.
До Анонимен 10 : "Един ден вашите ще остареят" - не, драги, на петата година я продавам и взимам нова. И някой такъв като теб ще я доизносва.
Демерджиев със справка: У нас има регистрирани 2,8 млн. коли