65

Гиб Мелсън

преди 2 години

Няма документи за магистрала а я наричат магистрала. При такъв наклон на пътя няма как това да е магистрала и съответно скоростта трябва да е макс 90 а не 120. Тука от тази катастрофа ярко се вижда че нямаме държава, институциите не сработват. Нито пътен контрол, нито документи за магистрала а сложен знак 120. Ако имахме независима прокуратура от този случай трябва да влязат в пандиза един автобус хора чиновници, които са проспали всичко. Най-страшно е бездушието и безхаберието.

64

Рикиджия Северозапад

преди 2 години

Атентат

63

Параграф 22

преди 2 години

Чудно ми е как, след като въпросния проблемен участък е нямал А16 се допуска движението по него?!?

62

Калеко Алеко

преди 2 години

До Анонимен ... Ами матрЯла тук е такъв, оказа се че освен другите етноси тук живеят и едни Кримски татари дето смятат че Крим е "руски", май ще се окажат прави братята македонци относно националността в България ... с тази обремемненост ще ни управляват мун.човци и никога няма да ги стигнем американците, европейците и другите цивилизовани народи ... !!!

61

Анонимен

преди 2 години

Всяка катастрофа и трагедия е резултат от събития и е било неизбежно нещо да стане - подвеждащ знак, отбивка след завой, дъжд/мъгла, нощен превоз на деца (непълнолетни), изморен и вероятно неопитен водач, туби с бензин, мощен автобус, липса на контрол по пътищата и т.н. Въпроса е защо това продължава да се случва и не си учим уроците след толкова трагедии по пътищата и институциите ни реагират като след дъжд качулка, вместо да упражняват контрол и превенция?!? Най-удобно е да обвинят починалия..

60

Анонимен

преди 2 години

Тука има много тъ-па-на-ри мазохисти,които обвиняват строителите за катастрофата и така наливат вода в мелницата на македонците,които лесно ще си намерят причина да ни ошушкат с милиони,които можете да получите за подпомагане в пандемията.Качеството на пътищата трябва да е тема на друг разговор,ама *** обяснявай на лошия материал кога какво трябва да пише и говори.

59

Гиб Мелсън

преди 2 години

За да се стигне до тази трагедия и да се прочуем в цял свят и новините по целия свят да започват с 45 загинали в автобус в България са се случили следните неща. Първо-липса на адекватен контрол за скорост в България. Второ.Лошо проектирана отбивка. Трето.Липса на контрол какво се превозва в автобусите в България-най-вероятно е имало запалими вещества на борда.Трето-нарушение на нормативите-магистрала вез документи за магистрала с води магистрала.Проспано от. КАТ, ДАИ, АПИ и транспортно министво

58

Анонимен

преди 2 години

До Калеко Алеко Той Господ на няколко пъти я опази, но тия червени престъпници се връщат отново и отново на крилете на неграмотния, и безотговорен народен вот. Ние се си виновни, не те, че крадат и с д-то си. И тоя път е дошла голямата тояга, защото в ЕС беше единственото място, където имахме шанс да станем нормална държава. Щом и тук не става, значи трябва да се ЗАКРИВА.

57

Анонимен

преди 2 години

Трябваше да отидете с един търмометър да измерите температурата.

56

Калеко Алеко

преди 2 години

До До калеко алеков ... ами покрай него и другия Румен Гечев дето беше финансов съветник на Виденов и ни докара инфлация и Национална катастрофа, те сега ще дават акъл на кирчовците и кокорчовците как да доразтурят държавата ... събраха се трима руменевци - Овч., Гечев и радеФ ... Господ да пази България ... !!!

55

До калеко алеков

преди 2 години

Мани ми и Р.Овч. са поканили.Да дава акъл.С влязла в сила присъда.

54

IOrdan Ivanov GEOLOG

преди 2 години

Вижте интервюто на председателя на обединението на шофьорите г-н РАдков.Всяка ЗАБРАНА В ЗАКОНА ЗА ДВИЖЕНИЕТО ПО ПЪтищата /1969 е ЗАПИСАНА С КРЪВ <УБИТИ И РАНЕНИ..ЗАКОНА ИЗРИЧНО ЗАБРАНЯВА УВРЕЖДАНЕТО НА ЗЕМЯТА И КЛИМАТА С ВКЛЮЧЕНИ ФАРОВЕ ДЕНЕМ вкл нагло вредни бели високо радиоактивни скенери /led,xenon,halogen,lazer/ЗАКОНА ЗАБРАНЯВА ЛЕПЕНЕТО НА ПРЕДНИ СТЪКЛА НА ОТВЛИЧАЩИ ВНИМАНИЕТО ЛЕПЕНКИ ВКЛ ХОЛОГРАМНИ ОРЪЖИЯ.КАТ ДА СПАЗВА ЗАКОНА.ЗАСЕГА КАТ ползва НАГЛО ПРЕСТЪПНИ НАРЕДБИ ПРОКАРАНИ

53

Минавам

преди 2 години

почти всяка седмица по този участък. Има редица проблеми. Единия е че наблизо има кариера и непрекъснато по платното има чакъл от самосвалите. Друг проблем е че маркировката точно преди мястото на катастрофата е объркваща. 3 ленти са и изведнъж най-дясната отива в отбивка заградена със стърчаща мантинела. На другото платно пък непрекъснато има ремонти понеже пада скална маса. Участъка има и сериозен наклон което прави спирането по-трудно.

52

Анонимен

преди 2 години

При липса на спирачен път или шофьора е заспал или му е станало зле.Може да е получил инфаркт.Пък и автобуса не е бил регистриран и фирмата е работила в сивия сектор.Македонците казват,че фирмата е работила "на диво". Затова вече е с отнет лиценз.Дано истината се разбере.

51

Калеко Алеко

преди 2 години

Стига с тая катастрофа, кажете какви ги къдрят кирчо, кокорчо, импексова и СиЕ, щото в момента ви копаят в трапа в който да Ви погребат всички, що се отнася до катастрофата тя безспорно е една голяма трагедия но след кървавите ръченици на радевица и лечевица беше нормално господ да Ви накара да се опомните и да ви постави в режим на Национален траур ... !!!

50

Iordan Ivanov Douser

преди 2 години

Водача е бил облъчван обемно по време на цялото пътуване от нагло престъпни дигитално холограмна видео пресканираща техники.Вкл от личен смартфон. Черно обемно пресканиращо устройство следено от поне 12 сателита и един тежък сателит с вградени черно чумни генератори../От територията на САЩ..Един много мощен смартфон е следил обемно водача от зад вижте видеофилми на автобуса на границата след тръгване за България..

49

Анонимен

преди 2 години

България е на първо място в галактиката по брой шуробадженакорушветчийски лапачи първа категория труд, на глава от населението. Измислили му на рушветчията понятието несъобразена скорост и всеки неук храстаджия вменява вина.

48

Да, но

преди 2 години

До Некъф Не може да се изключва вероятността да е получил инфаркт докато шофира.

47

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 46Чул съм застрахоател да плаща, видял съм. Бил съм служител на застрахователно дружество и заедно със специалисти съм проверявал как са склчючвани застраховки и как се извършва ликвидация на щети. Учили сме се от водещи немски застрахователи. Та.....

46

Анонимен

преди 2 години

Българи вия сте по *** от ***