Все преследването на целта изтъкват как причина за дезориентираност на пилота по време на стрелба,като на художествени филми за ВСВ,за ПСВ по документални филми,но общо показват преследване на вражески самолети от изтребители щурмоваци пилотите на които при спуск за нападение лепнати в свредели за избягване на преследващи ги врагове стрелят въртейки се по оста на траекторията литейки и др.сложни въртеливи фигури приложими без хоризонт на равновесие за стрелба с преследване на самолети,а не багаж
Летиш след предишно нощно дежурство над 550 километра после следиш светещ скъсан парашут което е мишена"и евентуално трябва после да се прибереш още 550км трябва да си свръх човек, гордеем се с такива българи патриоти
Самолета на дребни парчета, от трупа установили биологичен материал, липсват последните 13 секунди от записа. Що ли ми прилича прикрит приятелски огън?
До До 15Продължавай "да четеш материали" професорче. Пилота не е пътнически куфар. Полета не е продължил 20 секунди. В самолета има точно толкова защити от грешка колкото са необходими за болшинството пилоти. Това не е като да ти изключат осветлението и да се луташ в стаята.
Като си загубил пространствена ориентировка и не знаеш къде е горе и долу, Наташка може да ти седне в скута и пак няма да ти помогне. Прочети малко материали, моля те.Представи си го, че през нощта в неочаквана ситуация попадаш във морето, под водата и си с главата надолу, ама май нагоре, ама май нещо свети, ама не свети. Наташка в случая казва "переведи в набор", защото "высота опасная" сработва, когато няма голям градиент на снижение. Само че ти не знаеш вече накъде е горето и долуто
Пилот съм от 1974 г Най добрите ми прятели и инструктори летци загинаха в самолетни катасрофи .Аз се отказах 1978 Страхувах се ,не бях добър летец .
В МИГ 29 има автоматично записан женски глас на руски език който съобщава непрекъснато "Висота опасная висота опасная" Пилотите наричат устройството "Наташка". Дори да не е виждал уредите е чувал непрекъснато това съобщение преди да се разбие
Вижте за известните катастрофи на кроссеър в Цюрих, на Бирген ер в Египет, на Чавдар Джуров, дори на наследника на Кенеди и още стотици...Loss of situational awareness е основна причина за катастрофи. За съжаление човекът не е имал необходимия нальот. С 15 часа на година - нищо не се постига. Тоест постигат се ужасни резултати.
До анонименЗвездите не са му светели отдолу, а не е имало звезди. Защото е бил в облаци. От претоварванията, промяната на пространственото положение и липсата на опит - тялото го е "лъгало" за положението му. Поради липса на нальот е адски вероятно да не може да "изключи" всичко освен приборите и да вярва само на тях. Проблемът е често срещан и анализиран във военната и гражданската авиация.
До специалистите.Загуба на пространствена ориентация се получава именно, когато човек изпита илюзии при липса на видимост навън. Това се случва, когато тялото ти и очите ти ти казват нещо, което е различно от от това на приборите. Има доста неща изписани, стига сте говорили за уреди и кота 0, защото сте смешни.Нальотът на човека е бил толкова малък през последните години, че това нещо е повече от вероятно да се случи.За англоговорящите: loss of situational awareness, somatographic illusion
Естествено, че има уреди, които измерват височината, ако просто се е забил в морето са му пищели няколко аларми едновременно!
Хайде измислете нещо по-правдоподобно, а за да не ви се налага да мислите, просто кажете истината.
- Как пилотът до последно няма да знае и ще говори с равен глас по комуникациите, че изтребителят му се доближава до кота нула (до морето)? - Нали има уреди в самолета, които го алармират за това. Може би, има нещо, което скриват от нас в този случай...
"Загуба на пространствена ориентация на военния пилот" Глупости. Ако братушките изчетат от кутията "точна ориентация на вражеско/приятелско ПВО". Тогава какво ще говорите.
Не се спряха с глупостите си, това е нашия най добър пилот - ледер на ескадрила няма как някакво стандартно учение да порази неква си падаща цел да е екстремно, не прави некви лумпинги, осморки и да стреля по цел , която лети на зиг-заг. Очевидно беше свален с руска ракета, за да ни накажат, че им изгонихме дипломатите, естествено нито щатите, нито НАТО за най слабия си съюзник, за един самолет и един български офицер майор биха запалили 3 световна, затова само глупотевини се говорят..
Задачата на пилота Терзиев може да е била на границите на възможностите