Къде отиде удоволствието от шофирането. Да сменяш предавки. Да ускориш, когато се налага. Да намалиш. Да гледаш в огледалата. Да се съобразяваш с пътната обстановка. Да натискаш съединител. Да подаваш мигачи. Да усещаш и контролираш автомобила.
то и с ваксините е така - всичко е бета тест и всички ваксинирани са бета тестери, но това не пречи да продължават опитите под големия напън от СЗО, европейската агенциа за лекарствата и националните правителства
Ами то не случайно се нарича БЕТА версия. Всяка технология се нуждае от време за да я доизкусурят. И 100 години да отнеме пак си заслужава, защото няма никакъв смисъл да се ползва човешки труд за каране на ТИР, трамвай и т.н. Освен това се научете най-накрая - въпросът е не в това автопилотът да не допуска грешки, а да допуска на всеки 1 трилион километри по-малко грешки и по-леки грешки отколкото човек би допуснал.
Тоэи Мъск е артист, и съм го гледал в един сапунен сериал. Беше санитар в една болница, или клиника по скоро.
Не дърпай дявола за опашката капе трябва да те е страх и да се молиш за милост! Kinjh huida huida
7 - който не иска да кара в града а и извън него - да си хваща такси, автобус, влак, метро, каквото му е удобно и да не генерира траифик само. Гледаш ю-тюбе и чатиш, без да те е страх, че може да "направиш" беля и после да почерниш твоя и нечийй друг живот от "гъзария" и най-вече тъпотия.
До 2 "германеца"Недей да пишеш повече!Никога!Да не ти изтипосам тука телефона ,трите имена и адреса, *** ясно?!!По тихичко не философствай много много нали си знаеш ,че си слаб?
На Мъск му казаха, че за тая работа трябва LIDAR, но той не вдява. Затова ще диша прахта на такива като GM в тази област, колкото и да се напъва да създава впечатление, че "ей сегинка ще стане.".
Автопилотът на Тесла е трагичен в градовете, но защо все още е позволен?