27

Сметките са гадни:

преди 4 години

Мемфисто - Филип, Баал - Симеон 2, Диабло - Джордж Другите вторични злини в Европа след визуален анализ ще станат ясни! Бира няма, пиене няма, ама ако стопляте посланията на визуалната култура са ясни: Лилит, Азмодан, Беляал, Андариел, Дуриел. Те са ясни в контекста на християнската култура. Или художниците се вдъхновяват от тия гадове или аз не довиждам. Май и двете твърдения са верни!

26

House M.D.

преди 4 години

Абсолютно същата статия, дума по дума, я четох вчера в друг сайт.

25

ясно

преди 4 години

Навсякъде където има оциалист има ограничения.Изводът е ясен. Социализмът е туморът на обществото.

24

Един

преди 4 години

Начи, колкото по-бързо караш, толкова по-бързо ще стигнеш и ще спреш да замърсяваш въздуха. Сметката е елементарна. Зелените тepopисти нахушиха, че стaдoтo е лабилно и натиснаха яко за високи данъци, такси и за въвеждането на всякакви ограничения. Ама както казах, стaдoтo е лабилно и вика: "Още! Още!"

23

Поредно

преди 4 години

Доказателство, че каквото докосне правителството, само проблеми създава.

22

До 24

преди 4 години

24ъи,какви сметки правиш? Хората са го написали,чети. Става дума за всичко що е магистрала,без случаите с алкохол и без когато е катастрофа с превишена скорост в участък с ограничение- 400. 80 заради много висока скорост 25%.

21

Анонимен

преди 4 години

По груби сметки излиза, че магистралите без ограничение са цели 8 пъти по-безопасни.Странно би било да искат да сложат ограничение навсякъде... ама не се учудвам от нищо вече, тя Германия всячески се стреми да си затрие гражданите и да ги замени с мимюнu

20

АЗ

преди 4 години

До бай ганюАз ще ти обясня! Всички автомобилно производители - не само от европа-си тестват моделите по немските аутобани!

19

Антигерманец

преди 4 години

Тая държава още ли не е поделена между Полша и Франция.Тоя тумор отдавна трябваше да бъде отстранен.

18

АЗ

преди 4 години

До Анонимен 17 не е задължително-но при намалена видимус се пускат!!!

17

Анонимен

преди 4 години

Става въпрос за смърт поради високата скорост-80 души. Общо на цялата магистрална мрежа са 400- общо,без значение къде. Така че излиза 25% заради висока скорост,не е въобще малко.

16

Анонимен

преди 4 години

то статистиката сама говори доколко ограничението е довод2/3 от магистралите без ограничение 80 жертви1/3 с ограничение 320 жертви

15

Анонимен

преди 4 години

За който много бърза има самолети, влакове.

14

Анонимен

преди 4 години

Някой знае ли в Германия, която е доста по на север, дали е задължително шофирането целогодишно с включени ламби?

13

Анонимен

преди 4 години

Значи хората които умрат в участъците с ограничения на скоростта са 4 пъти повече от тези, които се трепят в участъците без ограничение?Явно не им стигат жертвите, щом искат да сложат ограничение навсякъде ;)

12

Анонимен

преди 4 години

Най редовно си продухвам бавареца с 320 км у час. Ако въведат ограничение на скороста ще ходя на автопистата в Саарбрюкен там ще си житкам с 250 км у час. Баща ми не помни да е имало някога ограничение на скороста по немските магистрали но за нас младите ще въведат ограничението заради селфажиите на меркел. Много пакистанци си накупиха мощни автомобили и започна касапницата. Хем немогат да карат хем развиват високи скорости и се трепят като мухи.

11

АМ Хемус

преди 4 години

А у нас ограничение 70 км/ч и до знака дремят в патрулката двама заплатаджий!

10

От Берлин

преди 4 години

Движението по немските магистрали в последните 10 години се влоши тотално!Не мога да си спомня и един участък от 50 км, където да няма ограничение на скоростта!? Намсякъде строежи и радари... Мина хубавото време--сега движението е страшно натоварено и удоволствието да караш кола тук е почти 0.

9

лайф из лайф

преди 4 години

елате да видите по нашите пътищааз си карам спокойно баварката с 130 по Хемус, което е пародия на магистралапокрай мен прелитат баничарки с 160-180 при ограничение от 130

8

Анонимен

преди 4 години

УжасТ!