Камерите са камери, трябва да се спазват! Ами кой измисли тва бгтол а, тия ни пият кръвта на народа, ква е тая цяла институция, коли, заплати, администрация, има камери за тая работа ве ей, Факин кънтри!
има места,където знаците не отговарят на обстановката и тези места се знаят от кат и редовно се доят шофьорите,вместо да се променят знаците и да се разреши по-висока скорост там.Глупаво е на 4 лентов път в промишлена зона без население примерно,скоростта да е 50,или в участък незастроен,без движение на хора и без тротоари,има такива места във всеки град,и макар да е градско каране,ако виждаш на 400-500 м,че всичко е пусто,с 50км си все едно в чакалня
Мажа номера с кал и не ме улавя камера ве ей. Глобата за мръсен номер е 50 лв. и досега не са ме глубявали
Аз полза не виждам - купуват нови камери, засичат и ... пак се кара с превишена. Правят акция, засичат и... после пак се кара по старому.Всичко почва да ми прилича на едно нищо правене.
До Анонимен 1Този коментар важи по-скоро до новоизлюпените "демократи", които си мислят, че всичко е позволено, защото така разбират свободата и демокрацията. А "червените" вече са в горната граница на пенсионната възраст и много малко от тях шофират, а освен това са си дисциплинирани от "онова време"...
Много е важно да сме добре информирани какво прави най-некадърната и ненужна прослойка на обществото.
Нищо портив камерите, но да ги слагат там където има нужда. а не по заучените хранилки (забравени знаци) 40 или 60 извън града, където и да мина с +20 отгоре няма да е толкова "опасно" ако това се случни около градина или училище.
Сложи ограничение 50 на широк трилентов път, една камера, и събирай пари от обруления български народ !
Нови нощни камери ще следят за реда по пътищата