На мене лично някой и да ми подари такава Волга,директно и аз я подарявам на някоя кАпейка да си я кара със здраве безаварийно:):):)
В сащ повечето преподаватели в университетите по физика, математика, компютърни науки са индийци и всякакви други етноси -- пътувай ***...
До Градска Легенда Ами, той другаря е специализиран в разпространяването на опорки за тогавашния режим, тъй че не е учудващо ...
Ако питаш русофилите сигурно ще ти кажат, че това е поредното инженерно постижение на русия и автомобилен връх. В реалност те самите карат немски премиум автомобили на по 20 год и 500 хил километра, реални ;)
До Анонимен 87 Когато видя китайски инженер да доминират в европейските автомобилни фирми, тогава са "номер едно". То и индийците от Тата произвеждат трошки, но никой не ги мисли за "номер едно", нищо, че като обеми произвеждат повече от 2/3 от автопроизводителите в света.
До Христо Христов - аз поне работих в този завод.Това е градска легенда и е далеч от истината. През 1965-1966 се оказа че по СИВ ще специализираме в производството на кари -електро и мотокари. Тогава се преустанови производството на автомобилите Пирин в Ловеч/ на етап нулева сериа на фиат 650 ,фиат 124/ и серийно произвежданото Булгарено в 3 модела. Преустановиха работа и десетина авторемонтни завода, които по късно бяха възстановени
До анонимен *** Как 5 човека? Трябва съвсем да си отнесъл плуваката да си купиш китайска кола с руско име. Поне ако си купиш китайска кола с китайско име ще ти е по-евтина. Не, че някой иска да си купува такива....
Китай в 2000 година нямаше автоиндустрия, а днес е номер едно. Междувременно немски инженери (и не само) от водещи автомобилни компании са били наемани на двойни и тройни заплати в китайски компании. За което има и вицове, например -- срещат се двама инженери в Мюнхен и единият пита другия -- как си сега? -- нали разбираш, след Китай тука ...
До Анонимен 77 Тя затова Ладата си остана на нивото от италианците, след което трябваше да чакат пак "гадните западняци", тоя път от Рено да купят дял, за да започнат да произвеждат модел, който не е с дизайна и техниката от 1977 година. Но иначе западняците са гадните де, само дето каквото и да правят крепостните, все гледат да се докопат до нещо западно.
До Хаха заложи си "сферите на влияние" в източна европа за боеприпаси и чипове. за тва си ходи да шока на орбан репата, а оня гледаше като препарирано мушкато. за тва и макрон и си се смееха с глас на официалната снимка от срещата.
Брей, какъв напредък! Цял свят използва Китай да им произвежда какво ли не, защото им използват евтината работна ръка, Само един Мордор се намери, дето ще сглобява китайски коли на територията си :))))))))))
До Христо Христов "за сглобки на техните. Няма "техни" бе, другарю, поне не и тези на снимката. Руската пета колона не се ли усетихте поне да не лъжете така наедро.
До Анонименладата, пепи, започна като шефа на италианските комунисти г-н толиати уреди по втория начин руснаците да си купят поточната линия на сваления от производство фиат 124.
Ми то и Ладата някога започна така - монтажни китове на европалет в т.ч. и болтове и гайки до монтажната линия , после поетапно започнаха да въвеждат руски болтове и гайки , после едрогабаритни части и т.н. само че италианците държаха изкъсо контрола на всичко до около 1985 г
И "Волга" възкръсна, представиха наведнъж три нови модела