93

анонимен келеш

преди 1 месец

На мене лично някой и да ми подари такава Волга,директно и аз я подарявам на някоя кАпейка да си я кара със здраве безаварийно:):):)

92

Анонимен

преди 1 месец

В сащ повечето преподаватели в университетите по физика, математика, компютърни науки са индийци и всякакви други етноси -- пътувай ***...

91

Анонимен

преди 1 месец

До Градска Легенда Ами, той другаря е специализиран в разпространяването на опорки за тогавашния режим, тъй че не е учудващо ...

90

Анонимен

преди 1 месец

Ако питаш русофилите сигурно ще ти кажат, че това е поредното инженерно постижение на русия и автомобилен връх. В реалност те самите карат немски премиум автомобили на по 20 год и 500 хил километра, реални ;)

89

Анонимен

преди 1 месец

До Анонимен 87 Когато видя китайски инженер да доминират в европейските автомобилни фирми, тогава са "номер едно". То и индийците от Тата произвеждат трошки, но никой не ги мисли за "номер едно", нищо, че като обеми произвеждат повече от 2/3 от автопроизводителите в света.

88

Градска Легенда

преди 1 месец

До Христо Христов - аз поне работих в този завод.Това е градска легенда и е далеч от истината. През 1965-1966 се оказа че по СИВ ще специализираме в производството на кари -електро и мотокари. Тогава се преустанови производството на автомобилите Пирин в Ловеч/ на етап нулева сериа на фиат 650 ,фиат 124/ и серийно произвежданото Булгарено в 3 модела. Преустановиха работа и десетина авторемонтни завода, които по късно бяха възстановени

87

Анонимен

преди 1 месец

До анонимен *** Как 5 човека? Трябва съвсем да си отнесъл плуваката да си купиш китайска кола с руско име. Поне ако си купиш китайска кола с китайско име ще ти е по-евтина. Не, че някой иска да си купува такива....

86

Анонимен

преди 1 месец

Китай в 2000 година нямаше автоиндустрия, а днес е номер едно. Междувременно немски инженери (и не само) от водещи автомобилни компании са били наемани на двойни и тройни заплати в китайски компании. За което има и вицове, например -- срещат се двама инженери в Мюнхен и единият пита другия -- как си сега? -- нали разбираш, след Китай тука ...

85

Анонимен

преди 1 месец

До Анонимен 77 Тя затова Ладата си остана на нивото от италианците, след което трябваше да чакат пак "гадните западняци", тоя път от Рено да купят дял, за да започнат да произвеждат модел, който не е с дизайна и техниката от 1977 година. Но иначе западняците са гадните де, само дето каквото и да правят крепостните, все гледат да се докопат до нещо западно.

84

анонимен келеш

преди 1 месец

Бас хващам,че в България тва автомобилно чудо ше си го купят не повече от 5 човека:):):)

83

Анонимен

преди 1 месец

Гледаме поредният нескопосан руски плагиат от западното автомобилостроене.

82

Домбил Бомбасов

преди 1 месец

До Хаха заложи си "сферите на влияние" в източна европа за боеприпаси и чипове. за тва си ходи да шока на орбан репата, а оня гледаше като препарирано мушкато. за тва и макрон и си се смееха с глас на официалната снимка от срещата.

81

пияница мистик

преди 1 месец

Брей, какъв напредък! Цял свят използва Китай да им произвежда какво ли не, защото им използват евтината работна ръка, Само един Мордор се намери, дето ще сглобява китайски коли на територията си :))))))))))

80

Анонимен

преди 1 месец

Жужето беше на профилактика в Китай! До излизането на нов модел!

79

Анонимен

преди 1 месец

До Христо Христов "за сглобки на техните. Няма "техни" бе, другарю, поне не и тези на снимката. Руската пета колона не се ли усетихте поне да не лъжете така наедро.

78

IQ 3.14

преди 1 месец

До Анонименладата, пепи, започна като шефа на италианските комунисти г-н толиати уреди по втория начин руснаците да си купят поточната линия на сваления от производство фиат 124.

77

Хаха

преди 1 месец

жужето затова ли се среща с китайците, да му продадат малко коли

76

Анонимен

преди 1 месец

Ми то и Ладата някога започна така - монтажни китове на европалет в т.ч. и болтове и гайки до монтажната линия , после поетапно започнаха да въвеждат руски болтове и гайки , после едрогабаритни части и т.н. само че италианците държаха изкъсо контрола на всичко до около 1985 г

75

Анонимен

преди 1 месец

украйна първо загуби Крим а после изчезна от картата и тя самата.

74

Някой

преди 1 месец

До Ко не.Коидиот