Хората не се раждат равни и няма как да бъдат равни и по-нататък в живота.Важното е, че у нас се дава възможност за старт на всекиго. Ако не се възползва от това, човек да се сърди на себе си.Който родител иска децата му да просперират, ще ги праща на училище, а преди това ще се постарае да ги научи да говорят на езика, който е официален за държавата, в която живеят.Ако някой не е имал шанс да се роди в семейство, което спазва това просто правило, той може да учи вечерно, когато се осъзнае.
Не разбирам какво му е спорно на образованието? Вместо Сулю и Пулю да пише и издава учебници, това може да го прави министерството. Господа експертите там вместо да одобряват учебници да седнат и да ги напишат. Единни и задължителни за училищата в страната. Който иска екстри да си търси и купува каквото ще
От новата учебна година се въвежда урок по Чалга знание и как най-изгодно да се продадем без много да му мислим!
До 34 Не са "невежи", а комунистическите докторанти. IQ33 не е малко за географската област. Сега те са професори и пишат учебниците.
До Валентин ТодоровСъгласен съм с Вас. Малката дисертация ми се наложи два пъти да преработвам с в посока опростяване, защото професорите не разбирали написаното. Голямата беше връщана повече от 10 пъти с молби да се намали обема, нивото да стане по-простичко, да няма примери на чужди езици и въобще да им я обясня накратко.Първата монография бе рецензирана 4 месеца. За втората и третата им трябваха повече от година. Това е нивото. За тях публикация в Болонския унив. си е загуба на време.
До Неук Това си е ефекта на Дънинг-Крюгер в действие.Използвайки свойствеността на знаещия и интилигентния да се съмнява,културната,научна и прочее среда,както и правото на мнение се завладява от неизпитващи съмнения невежи,вярващи,че лимита на тяхните знания е граница за всички други.
Образованието трябва да се ликвидира. Така ще се спестят ценни бюджетни средства. И без това няма деца. В училище не учат, а попълват по 8 часа тестове по системата БАБАВ, връщат се умрели от глад, наплюскат се като прасета и затлъстяват и веднага тичат на частни уроци, белким научат нещо. Това е само празна загуба на време. Който иска да учи, има си сайт "Уча се".
Нека някой от педагозите по изкуства с изключение на тези в НАТФИЗ да каже дори само едно име на студент реализирал се в чужбина без да му с е е наложило да се дообразова извън България за последните 30 години. Няма и няма да има. Преподават хора, които са добри артисти и много слаби педагози. Ето това ни чака във всяка сфера на науката ако не приемем закона за изчистване на псевдо измислените научни трудове и хабилитации както направиха в Румъния. Тогава има пикоскопична надежда ( микро е много
Отлично, но Вашето амплоа е да правите изкуство - педагогиката е нещо съвсем различно. За нея се изискват познания, задълбочени познания, изключително обширни познания по теория на изкуството. А нашите "велики" професори имат само творчески постижения. В теорията са зле, изключително зле. нямат понятие нито как да преподават, нито какво се търси в културната сфера в Европа и света - но претенции за величие имат възбог. Останете си творци, но позволете на наистина знаещите да преподават и учат!!
Единствено малкият може да го пусна да учи в Сърница за Имам. Другото е губене на време. Е научил съм го да коси,да шъта кравата,да реже дърва.
Очаквам да станем безпросветни - акултурни. В моята сфера на културата се бълват художествено творчески доктори, които нямат понятие от наука. Ако опитате да публикувате научна статия в чужбина Ви казват, че Академиите по изкуства в България не са ниво за да създадат истински доктор и не са разпознаваеми като създатели на научен продукт. В тях бъка от професори, които нямат никаква теоретична подготовка, но имат претенции, че покорили световни върхове в изкуството. ..........
Малкият стане ли 8 клас и го спирам. С мен ще го карам да работи и да си вади хляба. Файда от учене никва. Аз като завърших за дърводелец та за кво ми е.
Можем да очакваме само едно-бум на престъпността от страна на неграмотните, разширяване на гетата и превръщане на цялата страна в едно гето . Ще има и отделни анклави с образовани хора, живеещи в затворени комплекси с охрана, движещи се с бронирани коли в колона и въоръжени когато трябва да стигнат до друг анклав на образовани хора..
Неграмотноста ,по точно полуграмотноста, расте в цял свят България не е изключение!Има страни в Третия свят където неграмотноста е50% от населението!Това е свързано с бума на раждаемост ,бедността и невъзможност на държавата ,да осигури учители и училища!
Неграмотността расте, образованието - спорно. Какво да очакваме?