Тоя господин се оказа мн ***.по неговата логика в Англия да забранят колите с ляв волан,в Б.Г да забранят БМВ защото 1000% от катастрофите има участник с такъв автомобил.Като се прибирам в Б.Г си карам десния волан,и напротив мн по сигурен се чуствам щото не гона осовата(заради което стават повечето челни удари)а си карам по края,и повярвайте ми(12 Г карам кола,ляв десен,среден волан няма значение)мн по лесно ми е от дясно!!!
до 1Само пропускаш леееката подробност, че имаш възможност да изплащаш 10 години скапаната си *** от 20 бона като заделяш всеки месец по 200 кинта от мизерната си заплатка от 6-700 лева.
Изхабиха ни акумулуторите с тая глупост за фаровете през деня. По-голяма малоумщина няма, сигурно има силно лоби на акумулаторните търговци в народно събрание.
По времето на великия вожд-диктатор, начинанието закуване на личен автомобил се измерваше в човешки животи, т.е за един човешки живот време успяваш да спестиш и накрая евентуално да ти разрешат да притежаваш кола.
Българина не се лъжи ,че е станал по богат ,станал е по-комплексиран и си избива конплексите с кола.Аз гледам единствено практически дали ще ми служи добре към момента ,за останалото има автобуси.
Доросиев,Проблема е във фаровете бе!!!Какви са тия волани!!!Не ставай смешен!!!Десен волан.Е как гашника от село ще купи по-нова 3-ка Бавно Междуселско Возило (БМВ),като такива са 3-но по-скъпи.А с десен волан може!!Но и ти знаеш че "ФАРОВЕТЕ" са причината!!!Хитрецо ти :)
Явно българина е доста беден след членството си в ЕС.Коли "до 20 бона" - това е равно на 20 000 марки!А бяха времена търсеха се до 500-600 макс 1 000 марки...
Какви коли търси българинът - надеждни, запазени, до 20 бона