Тия баснички ги расправяи на моряците от Доналд Кук или още по пресния случи с Ф16 срещо самолета на Шоигу
До шматкаИзлагаш сеКажи ми колко двигатели с центробежен компресор (какъвто е Ролс Ройс Нин СССР версия монтирана на МиГ-15/17) се експлоатират сега в света?Правиш ли ралика междуПравопоточенПулсиращ(поне 2 вида)ЦентробеженЕднокунтурен ОСЕВИ двигател с горивни форсунгиЕднокунтурен ОСЕВИ двигател с пръстеновидна горивна камераТурбовитловДвуконтурен двигателДвуконтурен двигател с редуктор на първа степенХибрид както на СР-71 примерно
До шматка продСледва двигателя рд-9Не случайно МиГ-19 на който монтират първо този двигател (доведен до сигурност но след 10 години ) е известен и като свръхзвуковия гроб. Най-аварийния самолет по онова време основно заради "прекрасната работа на двигателя" и пожарите на борда...А по-късно да копирали са технологии АЛ-21 е почти американско копие. Един от най-добрите и сигурни двигатели в СССР.
Волтовата дъга е изобретена от Петров, Кирилицата от Ленин, Форд Фалкон от "Волга" ГАЗ-24, а Космоса е относително нещо което почва... след първата бутилка антифриз... Да живее руския научнотехнически гений!
До Боби 292Е нали и аз това казвам.Защо не го измислиха те а трябваше да купуват от Ролс ройс и на неговата база да развиват собствени двигатели.Само потвърждаваш думите ми
До шматкаЕстествено че има изключения но я кажи от къде взеха реактивния двигател за да стигнат до .25.Сори п.ич но целокупния соц лагер крадеше западни технологии на всички нива.Шматка, Вземи понаучи историята а?45-48 година СССР тотално е назад с реактивните двигатели - правят са деривати на БМВ 003 и Юмо 004. но поради липса на Хром и прочие легиращи елементи немските двигатели са сложни и ненадеждни1947-48 купуват ЦЕНТРОБЕЖНИЯ ОСТРЯЛ НО НАДЕЖДЕН Ролс Ройс Нин двигател(МиГ-15/17)
До Анонимен"За МиГ-25 да сте чували?30 000м.и 3 000км/ч.Още шейсетте години на миналия век!МиГ-31е продължение на модела,и 20 000м.определено не е тавана му."КОООЛЕГАААМиГ-25 е с едноконтурни двигатели специално разработени за полети на голяма височина. Неикономични са на малки и средни височиниМиГ-31 разполага вече с двуконтурни двигатели Д-30(е тоя двигател колко версии има...) по-мощни са но и работят по-добре на по-малка височинаПринципно МиГ-31 излиза на висока скорост рядко
До Боби 282Естествено че има изключения но я кажи от къде взеха реактивния двигател за да стигнат до .25.Сори п.ич но целокупния соц лагер крадеше западни технологии на всички нива.
До Анонимен"Те се опитаха да копират и Конкорд. Там фиаското беше катастрофално в прекия и преносния смисъл. Конкорд летя 20 г и превози над три милиона пасажери през океана."1. Ту-144 са релано 3 самолета като последния Ту-144ЛЛ летя доста години след като конкорд беше приземен2. Ту-144 е пълно фиаско - 100% съм съгласен3. Ту-144Д е малко или много самолет такъв какъвто трябва да бъде4. Аерофлот го загробва Ил-96 лети с 300(2*150) човека на двойно по-голямо разстояние със същото гориво
За МиГ-25 да сте чували?30 000м.и 3 000км/ч.Още шейсетте години на миналия век!МиГ-31е продължение на модела,и 20 000м.определено не е тавана му.
До шматка"По отношение на технологийте СССР масово копира западните.Поради тази причина почти всички съветски постижения излизат 4-5-6 г след западните.САЩ-разработват совалкитеСССР-програма Спирала.В един момент виждат че не се получава и Политбюро нарежда да се копират совалките.Ражда се Буран"Кое е Първо МиГ-25 или Ф-15?Спираль си е точно военен самолет за многократно ползване като Х-37Буран го направиха за да може спътници да се откраднат от орбита както и Совалката
Руски изтребител МиГ-31БМ полетя в близкия Космос