До Анонимен 125.Както се казва посмали Нанго.Нещо сметките не излизат.Ако приемем,че Германия изнася за САЩ коли за 125 милиарда/както вие казвате/,и средната единичната цена на автомобил е 100 000 долара,това показва ,че Германия изнася за САЩ 1250000.Я стига.Даже да приемем ,че цената на автомобил е 200 000 долара ,това прави 625 000 автомобила годишно и то само Поршета ,та и отгоре
До привет от Германия: А бе вие от Германия днес сте много активни, ама на теб поне ти личи, че имаш акъл в главата. Само спри да пишеш за времето от първата световна, все едно си го преживял. А ония другия ц(и)ник ли е, амджик ли е, по голям комплексар до сега не бях чел
Американците все повече обедняват, средната класа се стопява, остава да почнат да купуват немсктие автомобили с 25% по скъпо след като Тръмп въведе митата. Нито един автомобил няма да се продаде в САЩ, а автомобилната индустрия в Гернания ще рухне, моментално ще спрят поточните линии и ще уволнят десетки хиляди работници които ще останат на улицата.
Трябва да отглеждаме тикви ...цялата държава да я превърнем в тиквен бостан...да залеем Европа и света с тикви и кратуни....
До АнонименГермания изнася в САЩ автомобили за 125 милиарда годишно. Ако САЩ въведе 25% мито това означава 1/3 от персонала на големите немски компании да остане на улицата................Щом пишеш такива глупости значи не познаваш нито американските претенциозни клиенти ,нито качеството на немското производство ! 25% мита ще ускъпи с 25 % немските автомобили в САЩ и въпреки това американците ще ги предпочитат пред италианските ,френските ,японските и др.! да не говорим за руски ,НИКОГА !
Никой не знае какво е да си сам по нова година,на 1-и май ,на 24 май ,на Коледа,на рождени дни,да гледаш през балкона как празнуват семействата, а дъщерята да е далеч в Германия,съпругът на работа на кораба и така вече 30 години, и то живота ти минал и си станала една уморена стара жена.
До АнонименОстенеш ли без работа в Гермяния доста трудно се намира нова със същото заплащане, трябва да вдигаш дисагите и да обикаляш цяла Германия да търсиш. Винаги питат защо си уволнен от предишанта работа и искат Zeugnis............................От мене цойгнис не искат ! Където поискам там ме приемат да мия чинии !В Германия уволняват повече български инженери и компютърни специалисти от колкото български миячи на чинии ! За мене работа има навсякъде и съм търсен и ценен кадър !
През 50-те години,когато Щатите решили да неоколонизират Латинска Америка ,рязко намалили таксите за студенти от тези държави.Цялата "Бръшлянова лига"била залята от тях.След завършване на образованието си,те заели водещи позиции в страните си и започнали да прилагат наученото.Латинска Америка се спуснала надолу.Но в Чили някакъв генерал напълнил един стадион с либералисти и ги разстрелял, и Чили икономически процъфтял
Германия изнася в САЩ автомобили за 125 милиарда годишно. Ако САЩ въведе 25% мито това означава 1/3 от персонала на големите немски компании да остане на улицата без друга алтернатива, ще последва социални вълнения и протести, спад на потреблението което ще доведе до нови уволнения и вълна от нови протести.
Те Сповакия и Чехия за 30 години не можаха да го стигнат стандарта на Германия и си останаха в мизерия, та сега за 3 години ще построят светлото евроатлантическо бъдеще.
Остенеш ли без работа в Гермяния доста трудно се намира нова със същото заплащане, трябва да вдигаш дисагите и да обикаляш цяла Германия да търсиш. Винаги питат защо си уволнен от предишанта работа и искат Zeugnis, нещо като характеристика, reference на английски от предишния работодател и винаги намират нещо да ти предложат много по ниска заплата, защото знаят че си без работа.
По време на първата световна война когато в България нямаше комунизъм , българската държава и българският народ бяха най-богатите на балканите , така продължи до 1944-45 г. ! Ако се интересувате от история може би ги знаете тези неща !А когато комунистите насила дойдоха на власт , забатачиха всичко ! Комунизмът в Европа затова не издържа на изпитанията , разпадна се от самосебе си , заради некадърност в производството ! Другаря Живков ни плащаше заплати като взимаше заеми от западни банки !
Ти май не си бил скоро в Чехия, или Словакия. Няколко пъти бил по-нисък стандарта. Самият ЕС прогнозира, че Чехия ще стигне западния стандарт на живот до 3 години, а Словакия - до 5. 40 квадрата квартирка в Карлин гони 500-600 еврака.
"Чехия и Словакия имат стандарт на живот няколко пъти по нисък от немския. Ако стандартът на живот в тези държави почне да се изравнява с Гемания Фолксваген моментално ще закрият заводите на Шкода и ще уволнят местните работници."----------------------Мдам....друго си е да инвестират в България....заради черните ни очи...и милионите калайджии
Чехия и Словакия имат стандарт на живот няколко пъти по нисък от немския. Ако стандартът на живот в тези държави почне да се изравнява с Гемания Фолксваген моментално ще закрият заводите на Шкода и ще уволнят местните работници.
"Работният й ден започвал в 7 сутринта и приключвал в 19 часа. Заплатата е била около 500 лева".Който не скача е червен.Скок ,подскок.Либерални пазарни отношения
Евааа...и тва ко не е аналИЗ...Ся остава - да измислиш автомобил по як от Порше Ауди и Мерцедес..И да разбиеш Германия с него!Как нИ съм съ сетил по-рано!Тцъ тцъ тцъ
Шкода бележи постоянно рекорди по продажби, ама всяка година. Имат заводи не само в Чехия, ами и в Словакия.
Гурбетчийската съдба на българина: Пари, раздели и разводи