177

Fallschirmspringer

преди 5 години

До Анонимен 125.Както се казва посмали Нанго.Нещо сметките не излизат.Ако приемем,че Германия изнася за САЩ коли за 125 милиарда/както вие казвате/,и средната единичната цена на автомобил е 100 000 долара,това показва ,че Германия изнася за САЩ 1250000.Я стига.Даже да приемем ,че цената на автомобил е 200 000 долара ,това прави 625 000 автомобила годишно и то само Поршета ,та и отгоре

176

Големия хълм

преди 5 години

До привет от Германия: А бе вие от Германия днес сте много активни, ама на теб поне ти личи, че имаш акъл в главата. Само спри да пишеш за времето от първата световна, все едно си го преживял. А ония другия ц(и)ник ли е, амджик ли е, по голям комплексар до сега не бях чел

175

Анонимен

преди 5 години

Американците все повече обедняват, средната класа се стопява, остава да почнат да купуват немсктие автомобили с 25% по скъпо след като Тръмп въведе митата. Нито един автомобил няма да се продаде в САЩ, а автомобилната индустрия в Гернания ще рухне, моментално ще спрят поточните линии и ще уволнят десетки хиляди работници които ще останат на улицата.

174

Burzum

преди 5 години

Трябва да отглеждаме тикви ...цялата държава да я превърнем в тиквен бостан...да залеем Европа и света с тикви и кратуни....

173

привет от Германия

преди 5 години

До АнонименГермания изнася в САЩ автомобили за 125 милиарда годишно. Ако САЩ въведе 25% мито това означава 1/3 от персонала на големите немски компании да остане на улицата................Щом пишеш такива глупости значи не познаваш нито американските претенциозни клиенти ,нито качеството на немското производство ! 25% мита ще ускъпи с 25 % немските автомобили в САЩ и въпреки това американците ще ги предпочитат пред италианските ,френските ,японските и др.! да не говорим за руски ,НИКОГА !

172

stomin

преди 5 години

До привет от Германияхайде хайде не се прави на шантав

171

Анонимен

преди 5 години

Никой не знае какво е да си сам по нова година,на 1-и май ,на 24 май ,на Коледа,на рождени дни,да гледаш през балкона как празнуват семействата, а дъщерята да е далеч в Германия,съпругът на работа на кораба и така вече 30 години, и то живота ти минал и си станала една уморена стара жена.

170

Анонимен

преди 5 години

От 2008 след голямата криза доходите на Германците реално не са се повишавали.

169

привет от Германия

преди 5 години

До АнонименОстенеш ли без работа в Гермяния доста трудно се намира нова със същото заплащане, трябва да вдигаш дисагите и да обикаляш цяла Германия да търсиш. Винаги питат защо си уволнен от предишанта работа и искат Zeugnis............................От мене цойгнис не искат ! Където поискам там ме приемат да мия чинии !В Германия уволняват повече български инженери и компютърни специалисти от колкото български миячи на чинии ! За мене работа има навсякъде и съм търсен и ценен кадър !

168

ГБ 2643

преди 5 години

През 50-те години,когато Щатите решили да неоколонизират Латинска Америка ,рязко намалили таксите за студенти от тези държави.Цялата "Бръшлянова лига"била залята от тях.След завършване на образованието си,те заели водещи позиции в страните си и започнали да прилагат наученото.Латинска Америка се спуснала надолу.Но в Чили някакъв генерал напълнил един стадион с либералисти и ги разстрелял, и Чили икономически процъфтял

167

Анонимен

преди 5 години

Германия изнася в САЩ автомобили за 125 милиарда годишно. Ако САЩ въведе 25% мито това означава 1/3 от персонала на големите немски компании да остане на улицата без друга алтернатива, ще последва социални вълнения и протести, спад на потреблението което ще доведе до нови уволнения и вълна от нови протести.

166

да бе, да

преди 5 години

Те Сповакия и Чехия за 30 години не можаха да го стигнат стандарта на Германия и си останаха в мизерия, та сега за 3 години ще построят светлото евроатлантическо бъдеще.

165

Анонимен

преди 5 години

Остенеш ли без работа в Гермяния доста трудно се намира нова със същото заплащане, трябва да вдигаш дисагите и да обикаляш цяла Германия да търсиш. Винаги питат защо си уволнен от предишанта работа и искат Zeugnis, нещо като характеристика, reference на английски от предишния работодател и винаги намират нещо да ти предложат много по ниска заплата, защото знаят че си без работа.

164

привет от Германия

преди 5 години

По време на първата световна война когато в България нямаше комунизъм , българската държава и българският народ бяха най-богатите на балканите , така продължи до 1944-45 г. ! Ако се интересувате от история може би ги знаете тези неща !А когато комунистите насила дойдоха на власт , забатачиха всичко ! Комунизмът в Европа затова не издържа на изпитанията , разпадна се от самосебе си , заради некадърност в производството ! Другаря Живков ни плащаше заплати като взимаше заеми от западни банки !

163

Анонимен

преди 5 години

Ти май не си бил скоро в Чехия, или Словакия. Няколко пъти бил по-нисък стандарта. Самият ЕС прогнозира, че Чехия ще стигне западния стандарт на живот до 3 години, а Словакия - до 5. 40 квадрата квартирка в Карлин гони 500-600 еврака.

162

Циник

преди 5 години

"Чехия и Словакия имат стандарт на живот няколко пъти по нисък от немския. Ако стандартът на живот в тези държави почне да се изравнява с Гемания Фолксваген моментално ще закрият заводите на Шкода и ще уволнят местните работници."----------------------Мдам....друго си е да инвестират в България....заради черните ни очи...и милионите калайджии

161

Анонимен

преди 5 години

Чехия и Словакия имат стандарт на живот няколко пъти по нисък от немския. Ако стандартът на живот в тези държави почне да се изравнява с Гемания Фолксваген моментално ще закрият заводите на Шкода и ще уволнят местните работници.

160

Fallschirmspringer

преди 5 години

"Работният й ден започвал в 7 сутринта и приключвал в 19 часа. Заплатата е била около 500 лева".Който не скача е червен.Скок ,подскок.Либерални пазарни отношения

159

Циник до 156

преди 5 години

Евааа...и тва ко не е аналИЗ...Ся остава - да измислиш автомобил по як от Порше Ауди и Мерцедес..И да разбиеш Германия с него!Как нИ съм съ сетил по-рано!Тцъ тцъ тцъ

158

Анонимен

преди 5 години

Шкода бележи постоянно рекорди по продажби, ама всяка година. Имат заводи не само в Чехия, ами и в Словакия.