110

Анонимен

преди 5 години

еееей мислиха, мислиха и накрая го измислиха.... Що не сложат една таксичка за достъп в центъра, па нека е по -висока за старите коли. Щото иначе на дискеиминация нещо ми намирисва... А и некой паркинг ако напраят около центъра и малко велоалеи из софия... ама..откъде толко акъл

109

Анонимен

преди 5 години

Писна ми разни тук без капка разум да ми дават примери с Холадния и Амстердам и велосипедите. Какви са фактите? Холадния е много по-гъсто населена от България. В Холандия гъстотата на населението е 410 човека на кв.км, а в България е около 63 човека на кв.км. Амстердам също е много по-гъсто населен град от София. Амстердам е с 3770 човека на кв.км, а София е с около 1030 човека на кв.км. В Холандия и Амстердам два пъти повече хора отиват на работа с кола, в сравнение с България и София.

108

Селянин

преди 5 години

До СофиянецДепутатските и мутренските коли са евро 5 и 6. Така че предпочитам да виждам само такива коли из центъра, а не като мина покрай колона от коли да не мога да дишам. Мисли за здравето си софиянецо, а не за другите ;)

107

До 105

преди 5 години

До 105 Културен КултуристАбе то в Амстердам има и квартал за ***, съдето можеш и да се напушиш...

106

Анонимен

преди 5 години

В България единственото наднормено замърсяване е с фини прахови частици през зимата заради отоплението на твърдо гориво. То стига примерно до 5-6 пъти над нормите, а тогава делът на двигателите на автомобилите в това замърсяване е под половин процент. Казано по друг начин Калинките на ГЕРБ в общината проявяват фалшива загриженост за чистотата на въздуха. В държавите от ЕС, като Германия, където има наднормено замърсяване с азотно оксиди, колите по улиците са в пъти повече.

105

До 111

преди 5 години

До Анонимен 111Е те това мислят. Как да взимат.

104

Анонимен

преди 5 години

Каквото и да измислят, пари ще се взимат!

103

Анонимен

преди 5 години

Хубава идея, ама пак ще бъде осъществена по български. Който си плати рушвета - той ще има стикер.

102

Анонимен

преди 5 години

Ще виждаме дизеляци с еко стикери в центъра на столицата, които бълват кълба черен-еко-дим. Подкупите няма да секнат там където са замесени ДАИ.

101

До 105

преди 5 години

До Културен Културист 105Ти карал ли си колело? След 5тата минута почваш да се загряваш и потиш. Представи си бизнесдамата с този костюм как влиза и смърди в офиса. Такива разходки са за километър и то по равен терен.

100

Анонимен

преди 5 години

Има определени коли които се виждат от километри че имат проблем.Вчера един бях готов да се басирам че е на реактивна сила, пушека бе съизмерим с изстрелването на ракета в космоса.

99

До 97

преди 5 години

До 97 ИстинаПрав си. Най-добре е да няма в центъра магазини, няма да има какво да папаш и след това да замърсяваш. Абе най-добре е в центъра да няма хора, само управляващи... какво ще им се пречкат там някакви си да им дишат въздуха.Ако фирмите могат да си вземат нови средства, няма да чакат Фъндъкова или Москов да им каже. Защото нов камион - по-малко разходи.... сега помисли защо няма нови камиони и не само камиони...

98

мародери

преди 5 години

защо ми вземате всевъзможни данъци като ще има такава строга забрана. Не се ли усещате, че се уливате с непрекъснати ограничения и Глоби?

97

niki

преди 5 години

Гледам, че тук пишете за ограничаване на права и т.н.Карането на кола не е право, а е привилегия. Както със всички привилегии, така и тук трябва да покриеш условия, за да получиш тази привилегия.Точка!

96

Анонимен

преди 5 години

Ако питат мен да спират всички коли в центъра като естествено подсигурят придвижването с адекватен градски транспорт. За какво по дяволите в център 2 на 2 км ви е автомобил? Центърът ще бъде едно много по-приятно и приветливо място ако я няма лудницата с колите. Даже може да заприлича и на европейски град и да привлече туристи.

95

Румен

преди 5 години

След тази новина, цената на кон с каруца рязко скочи.

94

от Германия

преди 5 години

Здавейте, живея в Германия от 10 години и мога най-отоворно да ви заявя, че тук в Германия където аз живея държавата дотира теслите и нова тесла излиза по евтино даже от полото и от микрата.

93

Анонимен

преди 5 години

Хе, хе, замърсяването ще бъде "допълнителен критерий при определянето на данъчните задължения на превозните средства". Ха, хаа... ключа от бараката, моля! Въобще не става тук въпрос за въздуха!

92

Софиянец

преди 5 години

Веднага виждам как освен еко колите, които са адски малък процент в София, да се движат необезпокоявани и депутатски коли, дипломатически, мутренски и други, които са покровителствани от закона... ще се нагледаме на лъскави и луксозни коли в центъра. А предпоставката за още едни благи пари за КАТ - прелестна!

91

Истина

преди 5 години

точно тези които зареждат магазините и повечес микробусите са най-зле, 30 годишни които издишат от всякъде и спират посредата на улиците, за тях няма тротоари или кръстовища, и никой не ги глобява! като им е скъпо да се откажат от тази работа! Няма другите да им сърбаме супата, да ходят на село и да гледат животни!