Никой ли не го е заснел тоя ***??? Ако линейка не може да спира, където е необходимо, с какъв акъл се пишат тия закони.? В САЩ например, линейката спира където е необходимо. Защо не вземете пример от САЩ?
Просто трябва преимуществото да е на страната на колите и пешеходците. Не е верно.С предимство трябва да са автомобилите, защото те плащат пътни данъци и пътищата са построени за тях.
То в софия няма велоалей както е в други държави там са направени така че не са на улицата оградениса си както трябва направено е по съвсем друг начин но във нашите стройтели и архитекти де толкова акъл как се строят а иначе това да спукаш гумите на линейка е пълна тъпотия
Само един кръгъл *** може да се придвижва из София на велосипед.Тровят се пет пъти повече, отколкото ако се возят с автобус, но иначе си верват, че живеят здравословно.
Линейката по закон, наистина може да спре на велоалея, но трябва да подава поне светлинен сигнал, а може и светлинен и звуков сигнал, за да е ясно, че е в специален режим на движение. Разбира се и това няма да попречи на въртипедалковеца да й нареже гумите. Решението е без велоалеи в България.
До пепи Ама ти от кое село си се довлякъл/довлякла/....Ами ако *** живее и ...умира.. на тоА адрес - линейката - къде да спре?!
Велосипедиста е бързал да занесе лекарства на някой болен човек скапаната линейка му е затворила пътя.
"Жалко, че заради такива хора се разнася лошо име на колоездачите, не всички са такива...."Само повечето, нали? Това е защото се чувствате неконтролирани. Ако случайно променят законите и ви подпукат органите на властта, ще се нормалзирате в приемливи граници.
Безмозъчното велосипедистче надали изобщо е помислило, че някой разчита на тази линейка. Да му пожелаем, че когато му се наложи да се вози в такава, някой ще й нареже гумите на неговата.
Не знам в закона да пише, че линейките имат право да спират на велоалеите, а си мисля, че познавам закона. Винаги съм се чудил къде ще спират пожарните и линейките на Раковски с тези безумни велоалеи на ГЕРБ.
Просто трябва преимуществото да е на страната на колите и пешеходците. Велосипедите и каруците трябва да са с по-малко права на пътя.
Вината е на общината. Велоалеите трябва да се правят така, че да не пречат на останалото движение. Но те се правят на пук на всички останали. А велосепедистите са изперкали. Не са само те с права. Време е управлението на държавата да почне да управлява държавата, да ограничи идването на хора в София като стимулира инвистиците в по-малките градове и села. За да облекчи живота в големите градове и малко да се нормализира.
Има оправия и за това - премахват се всички велоалеи и се забраняват велосипедите в рамките на населените места.
И колко трябва да си проССС, за да взимаш цял ден показания от 2-*** човека екип? Пак е имало скатавка от работа. Спомням си едно време работих в завод, където в тoалeтната пишеше... "Cepи бавно, службата тече!"Та и това сега изглежда точно същата работа! Как не ги е срам... Не можели да работят, да ги ожали човек... Иначе пък все едно са си счупили краката да бързат! Като ги питах как да стана парамедик, шофьор на линейка, дори не ми отговориха! Пък иначе реват, че такива нямало и им трябвали!
Агресия! Колоездач наряза гумите на линейка, спряла на велоалея