В БГ лъскавите автомобили са все на лизинг, на некоя фирмичка за бързи кредити (да реализират повече разходи и платят по-малко данъци) 90% от българите са с коли 1994 - 2006-7
Автомобилите ни според заплатите и стандарта ни. Винаги сме на опашката на ЕС - втора упатреба кола, дрехи, храни.
Моята Тойота я взех като беше на 6 г. Сега е на 14. Никакви проблеми не ми е създавала. За обслужването й имам нужните кинти. В близките 3 - 4 г. ще си я карам. После пак ще си взема Тойота на 5 - 6 г. Финансово е най-изгодно!
До Балкански СеляндуриНе че нещо, но Киа на 5 години хич не е евтина. Особенно сув-овете. Аз съм навит на Киа-та ама няма да е на 5 години. Просто няма толко кинти.
До Това е?Господине, държавата е отражение на народа. Не може да си преобладаващо ***, устат и матреал. А политиците, държавата и материалното състояние да са ти слънце. Като си купих комплект зимни гуми за 1000лв. доста хора надлежно ми поставиха диагноза, че не съм със всички си. А на тях гумите им бяха "***", но разумно бяха дали парите си за "пърдящ" ауспух и мощна уредба. На единия дори колана на предната седалка не му бе изправен. Но нямаше пари за поправянето му.
Хайде сега ще предложат да вдигнат данъците на старите автомобили. Защото замърсяват чистият въздух, който бяха измерили вчера. То стартите автомобили стоят паркирани, защото по улиците се движат само нови скъпи немски автомобили.
Нека,оцет да им е!!!Когато си взех чисто нова Дачия ми се смееха,нямала возия,тва нямало,еди кво си нямало,,,,,по добре било 15 годишен НЕМЕЦ,отколкото нова Дачия или Корса :) Нека,оцет да им е!!!Да си карат 20 годишните барутници с мега яката возия,а като дойде време за зимата си взимат гуми втора употреба!!
Мда и?! Мога спокойно да заявя, че моята стара кола на газ е по-екологична от много по-нови. А и качеството на изработка е друго. След 95-99-та (зависимост от производителя) колите вече не се правят от инженери, а от маркетингови специялисти.
Не виждам нищо лошо да се кара стара кола. Важното е да е технически изправна. В момента, в който карането на стар автомобил е по-неизгодно от карането на нов тенденцията ще се обърне. За сега новият автомобил излиза в ПЪТИ по-скъп за експолоатация и няма нито една причина, нормален човек да си купи чисто нов автомобил, а не 3-4-5 годишен.
Българските богаташи, демек далавераджии станаха хитри и умни. Познавам милионер от лекарската мафия, който със семейството си кара пет 12 годишни трошки, за да не го подгони НАП. Някой от тях живеят в София, но си регистрират колите в провинцията за по-ниски данъци.Така че не ги мислете, част от богаташите спят със счетоводни книги под възглавниците, а истинските са скрили във сейфове извън БГ. крият имущество, оглеждат се наляво надясно да не ги фане по бели *** някоя нощ НАП.Не им е лесно!
Ние сме стари, а младите заминават да си търсят късмета по света. Е някои милиардери след 1989 зминаха с пълни джобове с държавни пари
Голям процент от вноса на коли е от Италия, а там се кара докато му кажат, че е по евтино да смени колата от колкото да я ремонтира. Средно това са между 7 и 10 годишни коли с пробег около 200 хиляди и нагоре без таван. Дори сърбите имат закон забраняващ нова регистрация на автомобил ако не отговаря на евро категория, кой номер не мога да се сетя сега.
Автопарка в България е отражение на държавата!!!Сиреч 20 години нищо не е направено за хората и пълно безхаберие от страна на държавата.Това е истината, честито господа политици, управлявали БГ 29 години.Важното е, че автопарка на депутатите е нов!!!
Каквито хората такива и автомобилите им, аз си хoдя на гей-паради и си карам нов автомобил другите чакат да дойде Путин и да им купи нови коли и докато чакат си купуват стари брички от ЕС.
Един познат има кола на 4 год, Друг на 12 Трети на 14 На първия баща му си държи жигулата на 40На втория баща му има АЗЛК и то над 30 годишноСредно има ме 100 :5= 20 год средна възраст на автомобилите.
Защо да е тъжно?Скоро на коне и каруци ще се прехвърлим.По примера на по *** ни съотечественици.
Тъжно, но факт: Колите ни – средно на 20 г. Най-старите в ЕС са!