150

azsumaz

преди 11 години

коригирам се, беше до коментар 170!

149

Анонимен

преди 11 години

До azsumazда разбирам ли, че си говориш сам на себе си ?

148

azsumaz

преди 11 години

До 171Нося си кабела с мен и не ми пука какво ми говориш! Ето решението на "Големия" проблем! Тиси зомбирани *** ...

147

НаблюдателЕЕ

преди 11 години

Имам айсифон 5, сега тряба да си купя КИТАЙСКИ кабел в единия край с усб конектор, а в другия с изгъзен конектор, за колата и за офиса и за вилата, разбира се ги купувам само от епъл на цена като за епъл.Ако не си купя, си го нося в гейската чантичката.Да ми е честито новото стригане. Това зомбираните айсифон са много зле.

146

@ 162

преди 11 години

Ти пък кой беше, че да говориш за възпитание, господин инфраструктура на Епъл? Жалко е, че даваш оценки за хора които не познаваш, а това говори лошо за твоята култура! И как точно разбра, че не съм възпитан правилно? Като четеш негативните ми мнения за Епъл? Големи психолози се извъдихте всичките! Да не ползвате някоя апликация на телефоните си, за да давате оценки и определения? Голяма работа си!!!

145

Анонимен

преди 11 години

До НаблюдателЕEБоже, ти си абсолютен неандерталец ...НЕ МОЖЕШ да заредиш новия си айфон (като си го купиш) използвайки стария си кабел. По същия начин НЕ МОЖЕШ да използваш една камара (не евтини) продукти БЕЗ да им купиш преходник( също така не евтин), но от друга страна може да си повтаряш колко голяма е грижата за теб ?!?Обясни ми, защо в колата си примерно трябва да имам n-брой кабели, за да заредя n брой телефони ?!? За да съм различен ?

144

аз

преди 11 години

До НаблюдателЕEне ми е ясно на *** се правиш нарочно или позицията по темата ти го изисква? От думите ти излиза, че като ходиш където и да е, "собствения" кабел трябва да е в джоба ти?!? Къде е грижата на Епъл за клиентите тук ? Изключително слабо е споменаването на родители за каквото и да е, но явно не ти пречи да го правиш. Може така да си "възпитан". В такъв случей и аз те съжалявам.

143

НаблюдателЕE

преди 11 години

@ 161:Само в деформираното ти съзнание ми е нужен СТАРИЯ кабел за НОВИЯ телефон, който си идва с НОВ кабел!Повтарям като за неграмотните дечица от детската градина:- с НОВИЯ кабел зареждам НОВИЯ телефон- със СТАРИЯ кабле зареждам СТАРИЯ телефонсъс ВСЕКИ адаптер на Apple!

142

НаблюдателЕE

преди 11 години

@ ех, mindo:Никак не сме ОЧУДЕНИ от теб, пич! Хахаха!!!!

141

НаблюдателЕE

преди 11 години

@ доказано глупав анонимнико 146:iPhone-a ми идва с кабела си, ако не знаеш!За какво ми е да си купувам кабел, имаш ли идея?

140

Анонимен

преди 11 години

"Ама много са ограничени и това идва от ограниченията на техните продукти. "Божке, няма по ограничени продукти от тези на Епъл и това е факт всеизвестен дори на ***.

139

Анонимен

преди 11 години

@ 144:Къде си тръгнал да раздаваш съвети, когато Apple, устройствата им и инфраструктурата не ти е ясна.Всяко мобилно устройство, iPod/iPad/iPhone си идва със СОБСТВНИЯ кабел, който от едната страна завършва с USB!Всеки адаптер на Apple има USB изход!Така, че ВСЯКО мобилно устройство се включва към ВСЕКИ мобилен адаптер на Apple без всякакъв проблем, вчера, днес и утре!Като те чета, съжалявам родителите ти, че не са успели във възпитанието на детето си, трябва да им е много мъчно

138

az

преди 11 години

До azsumazАз по-безмиследни "доводи" от тези в защита на Епъл не съм чел скоро. Хората се изказват негативно по отношение на това как не можеш със същия кабел да си заредиш стария телефон, а ти говориш за мразене ... Набухвателя беше до толкова издребнял, че да заяви как само "половината" от зарядното не ставало и в същия момент продължавате да говорите за красота и дизайн, които са присъщи за други среди. А относно това къде се произвеждат епълските продукти сте направо безобразно прости ...

137

azsumaz

преди 11 години

Ама найстина са много гадни тия андройд фенове за четене. Всичко мразят по много! Тук има ени дето си дрънкат едно и също, как трябвало еди си какво си да запазиш и как заради новия телефон едвали не да хвърляш стари неща. Ама много са ограничени и това идва от ограниченията на техните продукти. За тях няма док станции и какво ли още не, за тях има само кабели от по левче! Има адаптери за нашите неща и няма да се хвърля. И поддръжката ни е по добра от вашата! Продължавайте да сте ограничени ...

136

Анонимен

преди 11 години

А всички ли андроиди са толкова простовати и с каруцарски език. Много гадни сте за четене.

135

mindo

преди 11 години

"но при Епъл процента на дефектите е сведен до минимум." Пич, има разни платени сайтове със статистика, земи се абонирай. Ще останеш очуден, но епъл не са на първо място по отказоустойчивост. Не са и на второ... Лаптоп ейсър, буря нулира мак - адреса 2 месеца след гаранцията. Пиша на ейсър супорт. Те ми отговарят, че ще я сменят за тяхна сметка и ми пращат ваучер за транспорта към тях. Една стотинка не съм дал... Всичко трая 4 дена, като се има предвид че сервиза е на 2000 км от мен.

134

Анонимен

преди 11 години

То и моя 7 годишен компютър поддържа от уиндоус 3,11 до седмицата през екс пи и Виста, но това не прави нито компютъра ми мега як нито самия уиндоус.Звъниш на техническия съпорт да ти обясни как да си ризет на устрийството ?!?! Боже всички ябълчно зомбирани фенове ли сте толкова прости. Тоя Шилер сигурно и френска ти е направил и затова и в него си така влюбен.

133

Анонимен

преди 11 години

Технически съпорт се налага да ползваш просто, защото няма неразвалящи се неща, но при Епъл процента на дефектите е сведен до минимум. А факта,че говориш за шизофрения показва, че изобщо не можеш да повярваш, че може лично някой от мениджърите на толкова голяма компания каквато е Епъл да се заеме лично с въпроса ти, а явно и не знаеш, че това е стилът на управление на всички мениджъри на компанията до сега. Ама това при корейските компании го няма, нали ; )

132

Пафчо

преди 11 години

Бил писал на г-н Шилер... Днес май не си пил хапчето за шизофрения..... Дори и да е така щом ти се налага да ползваш техническия съпорт, говори много добре за супер качеството на продуктите им.

131

Гост

преди 11 години

При Епъл клиента е третиран като цар, имах проблем с iPod-a си и преди 3 вечери писах лично на *** Шилер, на сутринта вече бях получил майл от съпорта на iTunes, в който ме информираха, че г-н Шилер е препратил мейла ми до тях и ме посъветваха да следвам инструкциите им за ризет на устрийството. Няколко часа по-кусно получих нов мейл, този път от Швейцарския съпорт на Епъл и ме помолиха ако не съм решил проблема си сам, да им оставя телефон, защото най-лесно ще ми асистират по този начин и че са силно разтревожени от факта, че техен клиент не изпитва пълна удовлетвореност от продукта им. Айде, когато това се случи с някоя друга технологична компания да ми се обади, ама едва ли.