314

Анонимен

преди 12 години

Имах в предвид НАВСЯКЪДЕ . В САЩ са на печалба защото са частни. Ако БДЖ беше на нивото на например немските железници сигурно не на загуба ами и целият народ да работи за тях намаше да ги изхрани ..... толкова са неефективни.

313

T.N.T.

преди 12 години

DRUGARKI I DRUGARI (EEI POTEKOHA VI LIGITE--POZABAR6ETE SE)--KOI OT WAS DARJI NA TROTOARA--PARDON--WIE STE SAS ZAMACI I IMENIQ,TA--KOI OT WAS DARJI W IMENIETO SI--150 KOLI,NA KOITO SAMO PLA6TA DANACITE I NE GI KARA?...AAA 6TOM DRUGITE 6TE PLA6TAT MOJE.--WIE I BEZ TOVA ...WSI4KO WI E NA GIOVE4,NALI STE GI "NADIPLILI"--NQMA DA GI RAZDIPLQTE Q.NAVREMETO SLOJIHTE KOSTOV I SAMO WAR6EEHTE SLED NEGO--DOBAR UROJAI,NALI.SEGA BOIKO I PAK GU6A...HEM WIE DOBRI4KIHEM MILIARDITE WAV WASNIE NESVA6TAME.

312

иван

преди 12 години

Така е като гласувахте за ГРОБ.Чакаха да минат изборите много обещания а сега съкращения мизерия и бедност.Да ви е честито сами си избрахте тая некадърна и продажна власт.

311

до 305

преди 12 години

Хубаво,разбрах,само не разбрах кондукторите ли са тия дет пикаят и *** из влака,че мирише на урина и ***,нали се сещаш ,че и последен модел на влак да пуснат,след 2-3 дена на повечето седалки ще бъдат гордо извезани имената на Ромео и Жулиета(иван и мара,петко и спаска),я с химикалка,я с джобно ножче,това,че собствения ти автомобил е на 1 година,а прилича на 15 годишен такъв,говори само и единствено за самия теб...ок,разбра се,че железниците работят на загуба...кажете поне ЗАЩО

310

ентъртейнър

преди 12 години

До 309Ако знаеш английски,немски, италиански или френски можеш да прочетеш - всяка година железниците им са на загуба и се дотират от държавата. Пробвай и с испански. Ако пък можеш да разбираш резолюции, събрания на Съвета на Министрите към ЕС и тн. ще откриеш и какво според ЕС означава "публична услуга" и защо по изключение държавата може да дотира такива предприятия без да нарушава конкуренцията.Но като чета обосновката ти - "не е вярно", едва ли ще имаш възможност да извършиш горецитираното

309

Анонимен

преди 12 години

Там където се работи никой не иска да остава. Факта, че в държавния сектор всеки иска да остане на каквато и да е цена говори че не се работи там.

308

трезвеник

преди 12 години

Въпрос към всички мишоци, плюещи БДЖ (сякаш това не е фирма, а Доган, Станишев, Царя, Боко и прочее народни изедници): Защо фалиралата Гърция, която е поставена под огромен натиск и от ЕС и от Световната банка /евреите-илюминати, разбирай!/ и дума не дава да се издума за раздържавяването на нейните железници, летища, енерго, ВиК и прочее стратегическа част от националната им икономика? Защо ??? Къде са приватизираните български държавни фирми- Балкан, Кремиковци, ВМЗ, БТК и т.н., а милиардите..

307

за 305

преди 12 години

Аз съм пътувал с влак скоро и мога да кажа, че нашите влакове определено не са на нивото на западна Европа. Държавата ни също!!! Аз за шалварите - това не е довод. Всеки може да пътува с каквото иска стига да си купи билет. Но ти нищо не предлагаш. Това е проблема. Ти виждаш проблеми, но не предлагаш решение. Предлагаш унищожаване, но нищо повече. ЕРП-тата като станаха частни какво се подобри? Нищо. Освен, че тока поскъпна.

306

22

преди 12 години

То за ЖП-то е ясно , ама и в Пристанище Варна е същото. Държавно, работят много хора с големи държавни заплати, докерите взимат по над 1500лв. заплати. Краде се нафта, прави се контрабанда. Е докога ? Няма ли да го давате вече на концесия ?

305

Анонимен

преди 12 години

Цитат : "Навсякъде по света железниците са на загуба, защото железниците не са просто предприятие, а публична услуга, която държавата се задължава да осъществява - тоест да организира превоз и до последното село на последния баир."Нито първото е вярно нито БДЖ организира такива превози.

304

Анонимен

преди 12 години

Защо ли ми се струва,че всичко ще се окаже буря в чаша вода?Една национална стачка за да има,е необходима подкрепата на целия народ,а тук като чета коментарите ми се струва ,че народа никога няма да е единен и затова управляващите си правят това което им скимне!Няка кой образно да им тропне с юмрук на масата!Нито народа,нита синдикати,нито опозиция!

303

Анонимен

преди 12 години

Чета лозунга от снимката-"търпението свърши". Търпението ви трябваше да свърши преди изборите.Сега 2000 от вас ще дойдат при нас-прецаканите от мутренското управление.Но вие няма да сте последните,а ПОРЕДНИТЕ. Е след 2 години-пак за мутрите.

302

...

преди 12 години

kak nqma da e na zaguba kato horata ne iskat da izpolzvat gnusnite ni vlakove, koito ako ne sprat bez prichina za pone 1 chas v nishtoto, to shte se zapalqt. Maitap li si praite, kakvo ochakvate ?!?!?

301

Анонимен

преди 12 години

Всички, които ревете срещу реформите в БДЖ едва ли сте пътували с влак скоро, особено регионален. Варна - Шумен е пълен единствено с шалвари. Влаковете се разпадат по шевовете, пропити от миризма на урина и цигарен дим. Кондукторите не успяват да се справят с муфтажиите, които пътуват на аванта. За това пък в управленията са си много добре. Но подкрепям коментара с българската народна мъдрост за кладенеца и плюнката. Първо се изгражда инфрастуктурата и после се пренасочват кадрите.

300

Анонимен

преди 12 години

И аз не разбирам защо тряваше да го правят явно и да слушаме как вият комунистите. Слагат един нормален директор и ги махат постепенно за 3-4 месеца. Ясно е че не трябва да живеят на гърба на другите . Като не могат да работят на печалба просто загиват. Такава е елементарната и работеща логика.

299

Анонимен

преди 12 години

В МОМЕНТА СИНДИКАТИТЕ АКО НЕ ЗАЩИТАТ БДЖ.ТО СЛЕД ВРЕМЕ НЕМА КОЙ ДА ЗАЩИТАВАТ.

298

ентъртейнър

преди 12 години

Навсякъде по света железниците са на загуба, защото железниците не са просто предприятие, а публична услуга, която държавата се задължава да осъществява - тоест да организира превоз и до последното село на последния баир.Иначе е хубаво и, че деца на железничари, които са най-лабилни, ще усетят истинския живот, този отвъд телевизора, отвъд вожда-слънце и тн. Очевадно е, че това усещане без образование не се реализира - тогава с бой или уволнения - както се учат малките деца.

297

до големи мишки

преди 12 години

от много години БДЖ е на прицелумишлена компанията се потапя към дънотосъбудете се най после

296

До без име

преди 12 години

***,научи се пишеш грамотно!Пише се удръжки ,а не ОТдръжки!Ако имаш предвид дръжките на Тиквата и Пицата тогава пиши от дръжките!

295

за 297

преди 12 години

Да, но въпросът, защо никое правителство не взе мерки против това, че работи на загуба. Нали е държавна компания? Къде е инвестиционната програма? Къде е разследването против тези които са вършили злоупотреби?