До Банкеръ/137 Отделно, преди 10тина години Субару отрязаха ЕС като пазар още преди 10тина години и за миналата година имат продажби в цяла Европа 11000 автомобила (предимно на острова).
Инак, руснаците правилно са се ориентирали. Преди 10-15 години още трябваше да отрежат ЕС и да се обърнат на Изток, където се развиват технологиите. ПП. Славата на европейската индустрия - немското автомобилостроене не може да прави съвременни коли и взимат субсидии от Брюксел да купят китайско ноу хау. Факт.
До Teo/128 "Тази пластмасария ще затъне на десетия метър на черен път," - той и Полстар е пластмасов но се води премиум и тръгва от 70 000 еврос.
До Банкеръ/137 Пич, Тойота (едни от най-големите) освен Айго и Ярис, кое друго произвежда в ЕС?
Такава кола най -вероятно ще си купи я върл руссофелл, я фен на БСП, Възраждане или ИТН това е сигурно друг не вярвам !
Питам за един приятел, вярно ли е че китайците удариха ЕС с по-евтини елек трички и самите европейци признавали че са и много качествени. Москвича може да е китайски, но както го описват и за тези пари си го бива. 136 Hp от 1500 кубика, автоматична скоростна, 17 цолови джанти си е направо съвременно.
Повечето японски коли се произвеждат в ЕС за избягване на мита.Просто цената им си е неприятна.Виж след десетата година вече са достъпни ама и ги е изяла ръждата.
Оригиналните български коли, които разработихме с нашите евроатлантически партньори Германия и Франция, и вече от 10 години произвеждаме в голям обем, повече ми харесват. Карам такава вече 5-та година и не е мръднала.
"Mocĸвич 6" вече се продава в Pycия, цената му е €25 000