53

Анонимен

преди 5 години

Автомобилът още от 70-те години на миналия век стана необходимост, а не лукс, но явно мафията иска да ни върне един век назад в развитието и да ни принуди да не използваме това най-удобно средство за вършене на работа.

52

хаха

преди 5 години

Другият важен въпрос е, кога ще започнат да се правят реални технически прегледи ? Защото всеки ден виждам коли които пушат повече от ТЕЦА...Нали се борим за по чист въздух ?

51

Анонимен

преди 5 години

Уф, няма ли най-накрая да махнем Фандъкова и ГЕРБ от София, за да почне да се прави нещо смислено.

50

Анонимен

преди 5 години

Проблемите не се решават със забрани, вкл. и с платени заони, които са вид забрана. Сано некадърен упарвник, използва забраните.

49

Анонимен

преди 5 години

сега едва ли са повече от 200-300, най-много 500Само из близките квартални улици има поне 20. Явно още не са им лепнали стикера, поради изключително тромавата процедура. Хиляди са, просто бавно ги вкарват на отчет за репатриране.

48

Анонимен

преди 5 години

Опитът ни е начуил, че докат ни лъже Фандъкова с блага усмивка, на практика винаги става по-лошо за нас, жителите на София. Манипулират ни с думи като екология, чистота на въздуха, а всъщност ни задължават да плащаме на мафиотските фирми на ГЕРБ допълнителни суми.Паркирането - по света са усвоили всяко възможно място за паркиране и са го оформили като паркомясто, за да ане се паркира на тротоар или на зелени площи. Строят и много закрити паркинги. В София е точно обратното и безумните платени з

47

Анонимен

преди 5 години

Не мислят за паркинги в крайградските зони с обществен превоз до центъра, а гледат как да вземат парите на хората, без да решават проблема.

46

Анонимен

преди 5 години

В София има три проблема с автомобилите.1/ Липсват паркинги, а съществуващите се застрояват2/ Липсва нормална организация на движението и паркирането, което води доо неоправдано големи задръствания3/ Личните коли на хората са малко - около половината домакинства имат автомобил, докато в ЕС почти всяко домакинство има автомобил

45

Анонимен

преди 5 години

С един куршум два заека. Фирмичките по центъра ще се преместят в новите лъскави бизнес сгради, за да може хората да имат и паркинги а Фандъкова ще прибира кинти от дръзналите да паркират или ползват кола

44

Анонимен

преди 5 години

Свалиха работещите хора от ГТ с хаоса и безумната си ценова политика . Е, няма как да ги върнете обратно.

43

Hex

преди 5 години

До До 39Не забравяй, че времето е пари. За да отида до работа трябва да сменя 3 вида транспорт и час и половина времетраене. Така че е доста скъпо.

42

До 38

преди 5 години

Не си прочел внимателно новината. 14000 хиляди изоставени автомобила за 10 години и половина., т.е. сега едва ли са повече от 200-300, най-много 500. С други думи изоставаени автомобили са най-незначителния проблем.

41

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 43А Вие сте Инженер, може би... или Урбанист, че правите такива заключения?

40

Кирил

преди 5 години

При 85% запълняемост, не мислим за публични паркинги в периферията на центъра, а за по-скъпо паркиране. Логично, нали? Да има после пари за добре монтиране на Гафа.

39

Анонимен

преди 5 години

Муттите няма как да си покажат возилата в Люлин, ще трябва да се бръкнат двойно, за да ги лайквват в центъра!

38

Анонимен

преди 5 години

Паркинги!!! Достъпни като цена и като инфраструктура. Другото е грабеж.

37

До 39

преди 5 години

Кое е скъпо на градският? Годишна карта е само 360лв. Няма гражданска, гуми, поддръжка и т.н. разходи като при автомобил.Хубав велосипед също е 1000+лв

36

Анонимен

преди 5 години

Това прекалено умно решение ще доизмести колите от центъра в кварталите с метро станции. Не виждам защо обшината иска да изпокара кварталите и центъра. В центъра да бъде празно за кеф на фъндъчките, а по кварталите да стане ад. В момента в София идват ежедневно коли чак от Благодвград даже. Заради магистралите София се напълни с другоселци, но хората не са виновни, след като фирмите имат офиси само в София. Това е решението. Офиси в Перник, Елин Пелин, и т. н.

35

Анонимен

преди 5 години

Улиците на София не са предвидени за велоалеи. Предвидено е велосипедите да се карат по улиците, но вместо това велосипедистите най-нагло карат по тротоарите. Това е положението - няма как да се правят велоалеи в досега изградените квартали на София, без да се вземе тротоара от пешеходците или без да се затапи и без това задръстеното автомобилно движение. Пълно е с примери за безумни велоалеи - на Раковски, на Дондуков, на тротоара в Младост, ... списъка е дълъг колкото са велоалеите.

34

Алф

преди 5 години

Всички коли от лозенец в момента са в покрайнините и там отново проблем с паркирането и така целия град е леж а истинския проблем е градоустройството а не колите на хората